Abstinens..

Enligt min statistik så är det alltså nio dagar sedan jag hade tillgång till internet... :/ Weird...
Nåt vajsing på datorn,, som troligtvis går att råda bot på...
Blir nog att ta bart ALLT.... Och sedan installera om ALLT...
Känns inget vidare..
Har de flesta bilder nerladdade,, eller alla tror jag nu vilket är underbart skönt,, ifall den kraschar innan vill säga..
Men all musik,,, åååhh..
Blir till att ladda ner ny,, men inte en chans att jag kommer ihåg 8GB musik... :(

Men, men,, hade alla bilder försvunnit så vetitusan vart jag skulle tagit vägen...

Å ena sidan är man/jag handikkapad utan datorn,,, men å andra sidan så har jag hittils klarat mig helt okej,..
Har iof haft fullt upp det senaste så är väll det som det beror på..

Har vart fullt upp med, jobb, filmer, mekelmässan,, prat i prat, besök hos folk och diverse liknanade saker..
Vunnit i kortspel har jag också gjort... *moahaha*
Det sved nog.....

Annars känns de som om jag har tusen saker att göra,, som jag planerat,, men sen har de dykt upp roligare saker såsom filmkvällar,, prat-i-prat, besök hos bror, moster å diverse saker..
Men det finns ju alltid en morgondag också..

En sak jag iaf måste göra imorn är att framkalla kort,, eller snarast iaf,, ska ta mig tusan utnyttja de dära 50 gratis-korten... Det,, extrapriser, rea, och rabattkuponger är en vardag för familjen så att säga... haha

Nej,, borde lägga mig ifall poolen ringer imorn,, gör de kanske för att jag behöver sova utan att ställa klockan... Men hellre pengar än sömn...

Mottot med detta inlägget var alltså..
Spara ALLA, verkligen alla kort på minneskort, cd-skivor eller vad tusan som helst.. Den dagen kommer då allt kan gå förlorat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0