Snabba puckar...

Jobbet i veckan har gått fruktansvärt bra.. :)
Igår blev det stan en snabb sväng efter för att hitta present till syster och sen bar det av till familjen Johnson/Cederholm.. Där var det fullt hus :) Som vanligt... :) Fick jätte god mat, lasagne, så jag slapp pizzorna jag hade med.. hehe

Sen ringde moster som bokat resa till Cypern,, antar att dom snart e framme nu... åååh vad gött..!!!
Så jag ska bo i Tråvad i veckan å ha lite "uppsikt" på barnen... hehe... Ikväll blir jag nog själv iaf då det är fest & dejting på deras planer.. :)

Nu är jag hemma och har packat nödvändigheter.. :) Så nu väntar jag på Madde som strax plingar på här tror jag... Kuligt!! Hon e ju uppe /åt sidan? i Linköping och pluggar.... Så det var ett tag sen man såg henne...
Efter det blire fram till stan för lunch och lite tittande i affärer med S.. Fan inte setts sen Bulgarien nu... :)

Efter det åker jag till Tråvad,, vem vet,, i slutet av nästa vecka kanske jag är så morsk så jag vågar rida Jenka.. Snäll häst är det iaf... Men dom är ju sååå stora bara.... Men första dan idag gick det bra att släppa ut dom iaf.. Så det fixar sig.... Kanske till å med kan ha uppvisning..!? Anmälan sker här senast torsdag.... hehe

Nej,, nu ska jag checka listan å skriva upp vad jag ska fixa på stora staden med innan det knackar på dörren.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0