Packa på listan

Var kul att få följa med på babysimmet,, badade dock inte men så kul att se,, Emmie var dagens plaskbarn,, jösses vad hon trivdes,iaf i början.. :)
Sen åkte vi och fick mat i oss på Donken, tack Sofiia! :) Och sen vidare till Slöjddetaljer och sen hem till stan igen för att fika hemma hos far då bror också kom en sväng.. :)

Sen var Sofia snäll å skjutsade mig hem till Sofi för mycket prat.. Sen följde hon mig hem och nu ska jag ta tag i min packning.. :)

Blir till att gå upp tidigt imorn och dra iväg till Ullared och därefter direkt hem till Lacken för att  börja förfesta.. Eller rättare sagt duscha och göra mig iordning,, och dricka en piggelin eller två :)
Åh så grymt sugen och taggad är jag.. :)

Nej,, nu Måste jag packa så jag får sova också...

Trevlig fredag!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det ska jag allt göra bruden =) kram

2008-11-01 @ 15:06:12
URL: http://absolutsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0