Mitten på veckan...

Då var det onsdag igen,, bara två dagar kvar till helg :)
Det är inte mitten men det känns ju så... Mitten innan det roliga nörjar iaf...
Precis kollat Persbrandt och kikat på lite papper jag skulle gaft med mig till Af imorn,, tro tusan att jag skulle vart där idag då... Ååhh, kanske var det ödet!?
Får väll ringa dom imorn å kolla vad dom säger.. De hade "telfontid" till 22,, varför har dom de? Inte Lidköping men huvudgrejjsen eller vad hon sa,, så hon skrev nån notering om att jag ringt iaf....

Var hos bror, Sofia, Emmie å Svea en sväng förut... Fick extremt gott bröd som Sofia hade bakat.. Mmm...

Känner mig lite grusig i ögonen så ska nog lägga mig nu så jag kommer upp i tid till moster imorn å städa färdigt det sista.. :)

Inte ofta jag är trött tio över tio,, men det känns skillnad å gå upp tidigt ju.. Känns på nåt konstigt sätt som om jag hinner med så mycket mer när man jobbar än när man bara går hemma...

Spelade in Brothers & Sisters igår,, dum tid de går på ju..
Men orkar inte se det nu utan det ska jag njuta av imorn när jag kommer hem... :)



Kommentarer
Postat av: Veronica Axelsson

Visst är Arbetsförmedlingen rolig att ha och göra med... *IRONI*

Kram kram

2008-10-08 @ 23:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0