Superb...

Gårdagen var helt enkelt svin-skojjig.... Började med en snabb bussresa och sen letande tills vi slut satte oss på en pizzeria.... Smaskigt så,, men Inget slåt Lidköpings-pizzor iaf.. :) Sen blev det ett studie-besök där vi både spanade in Gunde Svan och Sonja Aldén.... Så lång trodde jag inte att hon var faktiskt.. Blev en timmeslångt studiebesök där vi fick se rum för 8,000:-/natt... Inte fy skam...

Maten på kvällen var väll sådär,, är ju inte så förtjust i mycket kött så kalven var ingen höjdare, men förrätten, desserten å brödet var mycket smaskigt..

Blev lite förfestande på rummet efter maten och sen gick vi igenom hela avenyn och besökte en pub å ett diskotek...

Var varken trött eller hade huvudvärk i morse när jag vaknade.. Vilket jag inte minns när jag inte hade senast... Då var hur skönt som helst..!! Blev hotellfrulle(utan wienerbröd:( Jag som längtat så) och sen fika samt Donken i stan sen...

Har mest käkat hela tiden känns de som,, men de e så de ska va.. ;) Lita aldrig på en smal kock eller hur var det? :P

När vi kom hem idag runt fyra kanske så åkte jag ut till bror å Sofia,, de andra krattade löv, sopade och grejjade men jag nöjde mig med att färga håret på sis och sen var mitt dags-göra klart... :)
Fick med mig Svea hem också.. :) Hon har lärt sig hoppa upp i mammas säng.. (Eller lärde sig) Så det gjorde hon men nu har hon nog glömt bort hur man gör för nu står hon i deras rum och skäller igen.. :) hehe

Har iaf haft en super.sköjj helg och det lär bli mysigt imorn på mors-dag då vi ska hem till världens-bästa-mormor och äta gott och tjöta=) Plus att vi ska ha färksa rådagubbar.. Mumma, mumma...


      Turist? JAVVIST!!       
     Ghotia Hotell,, där vi hade studie-besök plus käka                                      
  Maten på Incontro =)
             


Orkar inte lägga upp mer bilder men tre får duga=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Supertuff bild (mitten)!!! Riktigt läcker :) Skulle va fräck som tavla :) Puss.

2008-05-25 @ 22:12:17
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0