söndagdenfjärdemajklockantjugotvåfemtiotvå

Gud vad skönt det var på Svalnäs,, skönare än jag trodde faktikst... Så stannade i iite mer än tre timmar tror jag nästan det var.. :) Å bullar å kaffe hade vi med,, Så mysigt så..!! :)

Hem och tog golven, lagade mat, kollade One three hill och hoppade sen in i duschen....

Blev lite pluggande innan Sanningens ögonblick, dock inte så mycket faktikst,, men lite...

Kom under tiden på att vi hade en religion-uppgift som ska in imorn, så den har precis blivit klar här... Massa problem,, så skulle vi vara på frågorna med hjälp av etik och såna grejjer... Lite kluvigt hur man tänker i vissa situationer.. Man vet själv hur man hade gjort,, men inte om de skulle vara rätt eller fel... Lätt att vara efterklok iaf.. :)

Blir lite sömnig så ska krypa ner nu tänkte jag,, känsla läsa några sidor.. Börjat i en bok som heter Brustna hjärtans café. Verkar väll sådär, men inte kommit in i den än så inte lätt att säga heller...

Blir pyttelite sovmorgon imorn.. Börjar åtta men inte så stor idé att åka dit när jag ska lämna blod nio så tänkte istället ringa några samtal på morgonen om jobb å sen trampa iväg och läman blod.. :)

Go´natt!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia & Andreas & Svea

Natti natti på dej med. Sov så sött gumman!! Puss.

2008-05-04 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0