Sömnig...

Om jobbet skulle de höra av sig nästa vecka..Suck.. Så bara att vänta och hoppas på att de har nåt annat,, har de inte det så får jag väll hoppas att vård & omsorg inte hittat nån annan...
Det ger väll sig...

Har vart lugnt idag,, pluggat lite,, B & J kom förbi å tjöta förut.... Åkte sen upp till mormor och grillade korv.. :) Mamma o dem kom dit med,, så tog jag med Lisa-fisa i bilen och åkte hem...

Precis skrivit ut några inbjudningskort ang. studenten.. Inget större sällskap men ändå.. :)

Nu somnar jag snart så natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallå hej. Gör du idag? Jag ska in till staden och besöka bank och F-kassa. Micho har lovat att passa lilla busan under tiden. Om du är ledig nåt på dan kanske vi kan fika lite allihop sen? Hör av dej. Pusselipuss.

2008-05-06 @ 09:26:51
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej hopp. Nej, tröskar gör han hela augusti. Nu är det potatis de sätter... det är alltid nåt vet du... och det är såååååå oooootroligt tråkigt när jag inte kan göra nånting själv typ (man blir lite bitter...). Trött på mej själv om inte annat.
Nu ska jag äta lite här, kan va bra, inte orkat laga mej nåt på hela dan och jag antar att man inte kan leva på choklad?? ;) Mamma kom med mat precis iaf. Gulligt så. Ha en skön kväll. Puss på dej.

2008-05-06 @ 20:45:13
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0