Sjusovar´n

Ställde klockan imorse så jag skulle åka hem till mor på fm å säga hej då...
Vaknade till och kände mig riktigt utvilad,, konstigt,, jag vakanr aldrig varken utvilad eller före klockan..
Ne just de,, klockan var halv två... Inte undra på då om jag var alert....
Så blev inegt hej då till mamma men åkte ändå dit och har nu en hel helg att se fram emot...
Mamma å Johan e antagligen i Sthlm vid den här tiden=)
Så en hel helg alldeles själv,, kan inte bli mer underbart...!!!

Blir kanske en sväng hem till sis sen/eller rättare sagt snart... Har int ens duschat.... Så hr inte bestämt mig än..

Måste plugga en dag med men har fan ingen ork.... Pust å stön..

Kanske skulle man göra en kraftansträngningå hoppa in i duschen .... Snart....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är gött att sova läääänge... ;)
Puss på dej.

2008-05-02 @ 11:25:05
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0