Puh

Blev äntligen klar... ååh så skönt...
Har lagt över det på ett usb-minne,, men är såå orolig över att det ska pajja... Aldrig varit säker på såna likannade saker.. :P Men håller tummarna gör jag iaf....

Håller ögonen med,, e såå trött.. Men ska nog ta å kolla ett andra-avenyn avsnitt och sen krypa ner :)
Kom på att jag har ett ps.B häfte att läsa igenom också... Pust,, men ska ta mig tusan kolla adnra avenyn först... Känner mig förtjänt av det... Som sprungit i affärer hela dan.. haha

Köpte förresten en student-present till mig själv från mamma förut... Ett sånt där "ställ"/ "vas" likannade grejj som de står "champagne glas" i eller hur man säger.... 
Hittade ett på hemkompaniet.... Men saknades ett glas.. Kolla på såna på Cervera innan där de kosta 250:-
Så jag kan säga att jag var mycket nöjd när det saknades ett glas å de då kostade 60 spänn bara... :) Me like...!!
Skit samma, som vi kom fram till,, jag känner ju inte så många ändå... haha

GOD NATT!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Duktig du är!!
Visst är det lika gött varje gång man kan stryka nåt från listan i huvudet?!
Det blir nog lite grillning eller så på lördag em, men lilla sambon hade bara inte talat om det för mej än.. Haha. Nu ska jag kika vidare på "so you think you can dance". Puss å kram.

2008-05-08 @ 19:33:06
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0