Gjort Trollhättan idag

Sagt och gjort kom Mrs.J tolv så drog vi iväg....
Startade med att inhandla present till Mrs. B vilket gick ganska snabbt,, då vi nsätan visste allt vi skulle ha med.. Hon lär bli nöjd,,, haha ....
Jag skulle inte ha nåt å knappt J heller men var ändå inne i några affärer.. Inte så många men ändå...
Har också fixat presenter till våra åtta lärare.. Känns underbart skönt att ha det gjort... Blev ljuslyckotor å glas i oliak varianter till dem... Å ett sött kort.. :) (söta rättare sagt, till vissa iaf:P)
Det fixade vi både därborta å här hemma i Lidköping....

Sen avr J snäll å följde med mig att handla,, lite små-saker hit... Då mammsen jobbar mycket..

Självkalrt käka vi på Donken i Trollhättan, men var så sugna på glass så vi drog till Donken här i stan med,, inga fel.... Såå onyttiga men strunt samma, gött äre iaf.. ;)

Sen åkte vi hem och rätt snabbt kom Mrs.B och lämnade lite papper och tog några cigg.. :)

Så nu ska jag börja scana in recept och sen lägga dem som bilagor i min rapport... Känns som om denna dagen aldrig tar slut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0