Diggar

Diggar gör jag i kallkök,, tycker det är super kul att vara där,, vilket jag var idag.. :) Är kanske inte så fantasi full å tar gärna hjälp av andra för att fixa utseendet men ändå.. Att baka kakor/bröd/bullar, å spec desserter.... Gjorde idag en efterrättssoppa....Bara för det minns jag inte vad frukten jag hade i hette.. Åhh. typiskt.. Lät skit-äckligt men tykcte den belv bra god.. Fast den skulle ju vart varm då men...
Nu är det vara två gånger kvar,, åh det är såå ini-skönt.. Antar att de var sista kallköksdagen idag då.. :( lite tråkigt...
Nästa vecka kommer hygien & hälsa eller vad det var... Inte bra p åsånt så får hoppas att de inte blegar o tar temp på för mycket som jag grejjar med... haha
Skulle ha snackat betyg idag med,, men de hanns inte med... Trist.. Tror att jag bara har G,,eller kanske G i en kurs å Vg i nån annan... Hade ju vart gött om fackrpovet lyft upp mig,, men det gjorde de inte.. Fick reda på sensorernas "betyg" och gues who got the lowest!? Mee!! haha
Spelar inte så stor roll, fakitkst,, huvudsaken är att jag får ett något sån´t där slutbetyg bara... :)

Var ett student-möte kl15,00 i aulan.. Trodde att det skulle gå snabbt men höll på i nästan 1,5h... Låångtråkigt.. Men nu har man lite mer info om allting iaf... inte mycket nytt man fick reda på men ändå... :)

Sen blev det hem och direkt iväg på lite träning.. :) Skönt så !!

Hem för att duscha, äta och sen sätta igång att plugga...
Och det har jag i pincip gjort ända tills kl:21,00 då jag satte mig för att kolla Desperate....

Reklamen e snart slute, så nu ska jag lägga mig tillrätta igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0