Brännboll, diskussioner & mera sol... (syndat)

Igår låg jag ute i solen lite men var ju lite molnigt så tyckte inte jag fick nån färg alls.. :( Svea var här nån timme och busade... Dock tyckte hon nog inte jag var så rolig när  jag ville pressa men lite bus hann jag med.. :) Kom förbi en mamma med ett litet barn på några år.... Då hör jag hur ungen säger...
-Mamma, titta vilken stor katt hon har (syftar då på Svea...)
-Nej, men gumman det är en liten hund ju..
-Nej, mamma jag har aldrig sett en så stor katt, finns det?
-Det är en hund,, men den är inte så stor..
-Har den ätit så mycket den katten för att den är så stor?
-(Mamman pustar) Jaa, tydligen...
haha,, lite roligt var det ändå...
När Sofia hämtade busan så fick jag ett paket jordgubbar,, mm, vad gött!! Tack så mycket söta Sofia!!!

Somnade i solen en halvtimme efter de åkt och hoppade sen in i duschen och gjorde mig klar för en cykel-runda.. . Sofi kom förbi och så begav vi oss till rastplatsen i Filsbäck,, eller innen där.. Där satt vi och väntade och njöt av en kall cider och jordgubbar.. .Tre pöjkar kom och efter ett tag bar det av till Vinninga, gick riktigt fort ändå,, och trevligt hade vi med.. :)
När vi inväntat nästa hela klassen plus två lärarna så tändes grillarna,, alla en-gångs-grillar..hehe
Var såå satans gött kött jag hade tyckte jag,, å chili-potatis-sallad... mumma
Det blev lite brännboll spelat också, inför öl-brännbollen... Är väll inte å värls-klass men inte fy skam heller (eller kanske ,, njae)

Sen gick vi till Lacken igen och satt där hela kvällen med lite lekar och diskussioner... Det är såå kul att diskutera,, oftast... Vi diskuterade lite om "snöggast i Lich" ...  Var man kär så blev det tydligen snyggaste killen automatiskt,, men jag höll inte alls med faktiskt.. Visst jag har också vart kär men de har ju funnits hur måånga killar som är snyggare... Men inte bättre, för det,, för det var ju inte utseendet jag var kär i.. Aja,, det var lite diskusionner om utseende, killar/tjejer, flick/pojk-vänner och likanande/diverse saker... Intressant var det iaf =)
Fick även reda på "intressanta" grejjer,, haha... Den där jag-har-aldrig-leken är bra mkt intressant när man har lite i kroppen... Förvånad? Javisst!!! De kom fram sånt som brukar komma fram plus att vi har ett "runk-objekt" i klassen... haha, kan inte annat än skratta.. :)
Hursomhaver... Klockan två kom en sprängande huvudvärk ,, usch,, så jävla tråkigt för hade gärna suttit ute  å tjötat mera men det avtog så jag gick och la mig.. Några satt kvar ett tag till tror jag iaf.. :)
Men det var iaf en skukt-rolig klassfest,, lagom att  man kommer varandra närmare nu när man ska sluta ju ;)

Vaknade till några ggr när S pratade med mig imorse, men började snarka direkt efter tydligen.. Men vakna ordentligt när hon döda en fluga på min arm.. :)
Så då gick vi upp, röjde lite och la oss sen i solen.. Nästan hela klaseen sov ju i Vinninga så vi bestämde oss för att grilla igen.. Inget är så gött som att äta när man är bakfull iaf..
Låg lite i solen och åkte å köpte glass och bara tjötade.. Mkt treligt..
Cykelturen hem med S gick fort som tusan,, skönt fläktande i bikini var det med.. :)

I eftermiddags har det var lugnt,, klippte gräset förut,,=) Luktar ju såå gött... Och kolla Glamour som ja inte sett på hela veckan,, och kan säga att jag Faktiskt har missat en hel del.... :/ men men,, STUDENT 2008!!! :)

Som i min rubrik så har jag Syndat.... Började i måndags natt då jag var hungrig som en gnu när vi hade vart i stads-parken och knyckte då lite chips från S.... Och igår igen så var jag så sugen så jag nästan sprack så då tryckte jag i mig godis,, haribo sån där runt skit som jag egentligen inte tycker om.. Men igår smaka de skit bra...
Ah, får ju äta hur mycket jag vill,, men har ju godis-stopp,, för mig själv och ingen annan,, men ändå,, lite surt känns de ändå!!!
Men som söta S sa,, det är inte vad du äter  mellan jul och nyår utan mellan nyår och jul... Sa hon igår och vid närmare eftertanke fattar jag inte vad det har med nu att göra? Men nåt i stil med att det har med vad jag ätit under året,, inte två veckor innan studenten..!!
Lät bra då iaf=) Men gött vare med så!!

Tänkte gå ner och säga till pappa att vi kunde äta färskpotatis eller varma mackor, men innan jag hann säga det så sa han att vi kunde beställa pizza,, så så får det bli..! Perfekt bakis-mat.. :)

Tänkte bara skriva kort, men blev långt,, men men ibland blir det inte som man tänkt sig..!!
Bilder kommer när jag e på mammas dator från igår,, då papaps är aningen för seg:)

HEJ-HOPP

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi... tyckte katthistorian var rolig... haha!! söta barn är! Hoppas du har det gött i solen. Pussåhej.

2008-05-31 @ 11:29:29
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0