Utkastet är skickat...

Har inte kommit in på bloggen hos pappa på hela helgen... Knasigt ...

Fredagen startade med praktik vilket gick fort då det kom mkt folk...
Men var helt slut sedan, hade behövt sova känndes det som men
styrde istället kosen till syster där det vankades hallonpaj ... mmm...
Mormor var även där så satt en stund och tjöta,, (innan sportfånarna skulle iväg å spinnda de klart:)
Hem till mor och hämta kläder å sprit, köpa slödrick och sen vidare till far
och skjutsa honom till den s.k. kortkvällen....

Hem och fixa mig snabbt
och sen gick kvällen som hejsan..
Var helt okej ute... Hade dundersköjj me Jenny å Madde på stadt.. Sen att man hade nån hmm!? vet inte ens vad man kallar en sån tjej/brud/knas/dam!!!????
Var rätt lugnt hela kvällen vilket var skönt..

Sov ut bra länge i lördags och vaknade bara hungrig, ingen huvudbäng där inte.. :)
Åt, åt, och åt lite till... Innan, under och till melodifestivalen,, som förövrigt var största jävla floppen....
Var såå grymt arg,, Charlotte Perelli?? Säger som varje år, nu ska man fan bojkotta skiten... Hur kan vi vara såå dumma i huvudet och skicka ett salladsblad att tävla för oss!? Både pinsamt och retligt skulle jag vilja påstå..
Och svenska folket!? Vilka röstade!?
Förstår inte, Krister eller tror han heter så fick poäng ifrån oss,, men inte Linda..!!???
Det är inte svenska folkets röster (Kan det vara det?)
Tror det är bestämt i förtid vem vi ska skicka...
Herregud kan jag bara be att få säga..
image89

Kollade med Jenny så vi kolla lite på The Village också,, sett den förut och då var den kass,,
men den var faktikst aningen bra denna gång...

Idag startade jag med att sitta inne och läsa i det fina vädret...
Boken blir bara mer å mer spännande,, jag vet vem mördaren är och nu återstår bara att se vad Mikael och Sallander ska ta sig till härnäst...
Åkte ut till Källstorp och gick en liten promenad med bror, pappa, Sofia å hennes mamma.. :)
Sen åkte vi med Sofia å bror hem en sväng också...

Har försökt plugga ikväll och därav min rubrik, skickat starten av mitt stooora arbete till
lärarn så nu håller jag tummarna för att jag
fattat allt det komplicerade och gjort det rätt iaf.. :)
Återstår att se..

Nu ska jag krypa ner och läsa.. =) GO NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0