Rubrik saknas

Det var mer än segt att komma upp i morse,, gick inte ens upp tidigt men var såå trött ändå på nåt konstigt sätt...
Väl där var det bra lugnt,,
inte mkt folk men då hittade vi på andra saker som att städa, städa å prata=)
Hennes barn var med också så de kilade över en sväng till den närmaste butiken,, "Lilla Ella" (nästan säker på namnet) där det firades att det gått ett år för butiken....
Nä de kom tillbaka så hade de även en påse till mig...
Innehållande en bra-tvål,, sån som tar bort all lukt,, som fisk, vitlök osv.. :) å en body-lotion plus en liten hjärttvål å ett hjärt fat.. :)
Blev såå överraskad,, hon tackade mig i förtid för att jag hjälpt till så mycket... :)
Blev mkt glad,, kul att veta att man vart till lite hjälp ju.. :)
Plus att jag börjar trivas mer och mer där... Men nu närmar det sig ju slutet,, av livet nästan... Iaf av skolan..
Efter praktiken ska jag spendera 43 dagar i skolan,,, supa som fan och sen sjunga för full hals dagen jag springer ut... Och tro mig.... Det kommer vara UNDERBART!!!

Bror var snäll å hämta mig å sen fick jag lite mystime med den sötaste taxen i kommunen...
Sen fick jag i mig lite läckögrillen mat..
Och nu sitter jag här,,

Ska plugga lite,, på en lördag tänker ni!? Jaa, de e sköjj faktiskt=)

Å sen ska jag å pappa iväg ut till bror å Sofia :) Mysigt så...
Så ingen fest idag,, skönt så... =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den sötaste taxen i kommunen har däckat framför brasan i brist på Emelie-knän att sova på. Ses sen!! Puss så länge :)

2008-03-29 @ 16:39:34
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0