Plugg, plugg

Är det meningen idag.....

Ställde klockan på nio men det ville sig inte så kom väll upp runt halv elva kanske....
Blev en liten promenad från far till mor....
Och nu sitter jag lite med Ps.B ... Riktigt kul faktikst.... Inte kommit så långt men det känns bra iaf=)

Blev tillfrågad om jag ville jobba tors-fred.. Men tackade snällt nej,, att servera inför mkt och fint folk känns inte super bra med tanke på att jag knappt kan ett skit om det... Kan inte på det rätta sättet.. Å Becca skulle inte vara med så det blev inget.... Men men,, gör inte så mkt heller... =)

Ska väll fortsätta dyka ner i arbetet och sen ta mig nåt att äta=)

image82
Såå stor busan har blivit.... Och egen:)

image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0