Måste

få tiden att gå tills träningen 16,30.... Får Inte lägga mig för då lär jag stensomna...
Praktiken har förövrigt gått bra idag.. Lovat bort mig på italiensk matlagningskurs imorn... haha... Kan väll bli intressant kanske..=) Fått ryktet att min forntida granne är med så nåt ansikte kanske man känner igen iaf.. :)

Har e nåt som får tiden att gå iaf:

Jag kommer från: lilla Lidköping

Jag heter: Anette Emelie Johnson

Hur gammal är du: hela 18

när fyller du år: 8/8

Tycker du om någon just nu: Tycker om en massa :)

Om sex månader: Förhoppningsvis ett jobb... å sol..

Jag samlar på: bra minnen...

Röda eller gröna äpplen: röda tror ja...

Vem ringer du helst när du är arg/ledsen: hmm, sabina... :)

Gillar du golf: enda golf ja känner till e minigolf så Ja...

Vilken tid gick du upp idag: 08,43

Har du sovit i din egna säng inatt : jajjemensan...

Har du strumpor på dig nu: alltid...

Vad ska du göra ikväll: åka till bror å Sofia en sväng tror jag.... :)

Vad ska du göra imorgon: praktisera,, hem lite å sen italiensk matlagningskurs...

Var vill du bo när du blir stor: Där ja trivs, vet inte riktigt... Lidköping tror ja:)

Är det okej att gråta: beror väll på ... var/när/hur/varför

När grät du senast: minns ja inte exakt...

Vilken årstid tycker du bäst om: Sommar ofcourse:)

Laddar du ner musik och film från Internet: sällan, om de funkar...

Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa tror ja,, spara till att flytta hemmifrån...

Bär du glasögon eller linser: nej och nej...

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: inte det minsta..... jöööses

När går du upp ur sängen typ en helg morgon: när ja vaknar...

Har du piercing: i öronen om de gills...

Vill du gifta dig: kanske....kan man väll inte säga nu!?

Vill du ha barn: kanske,, vet man inte...

Solar du ofta: när solen e framme å ja inte gör nåt annat så ja:)

Är du bra på att laga mat: neee, sorgligt med tre "bortkastade" år på HR

Gillar du att dansa: njae,, ibland.... Jag dansar aldrig nykter någonsin, inte en chans... som man säger

Är du flygrädd: inte ett dugg...

Hur vig är du: haha,, inte det minsta...

Vad dricker du helst när du är törstig: allt... vatten...

Vilken är din favorit glass: lakritsglass.. mmm

Tror du på ett liv efter döden: nej, de vill jag inte påstå nej...

Tycker du om sushi: aldrig smakat men fy fan..

Vad äter du helst när du ser på film: beror på va ja e sugen på...

Bor dina föräldrar tillsammans: nopp...

Har du tandläkarsckräk: nej, inte alls faktiskt...

Vad heter du i mellannamn: Anette

Är du morgon eller kvälls människa: kvällsmänniska....

Vilken ögonfärg har du: blå/grön/grå kanske...

Vilka hår färger har du haft: blond, mörkblond, brun,, e väll dom...

Har du någon gång gråtit dej till sömns: har man säkert gjort....

Biter du på naglarna: när ja blir nervös tyvärr...

Är du beroende av något: jao kan ja nog påstå...

Röker du: ibland , ibland inte...

Hur ofta tränar/motionerar du: alldeles för sällan....

Senaste låt du hörde: kelly clarksson- You found me

Vad gör du på helgerna: det jag vill göra:) träffar folk, festar,, läser, pluggar,, depends.. 

Brukar du bädda sängen: alltid,, går inte hemmifrån annars....

Hur många timmar sover du på en natt: helt olika... 6-12

Senaste bok: Hon och han av annika och henrik nånting

Har du kysst någon under den senaste veckan: dåligt med det....

Vad var det senaste du sa till någon? gick det bra att jobba?

Önskar du att du bodde någon annanstans: njae,, klart man vill flytta hemmifrån...

Vem kramande du senast: Becca tror jag....

Saknar du någon nu: nej då...

Hur många lampor har du i ditt rum: 4 räknade jag till så det är 4...

Vem ringde dig senast: Mamma...

Vad är du allergisk mot: ingenting...oärlighet kanske...

Var du glad igår: jo,, inte överglad men jo de var jag nog:)

Vad är din favoritfärg: gul kanske,, elle alla e fina beror på vad...

Sminkar du dig: japp

Hur ser ditt rum ut: som vilket som helst tror jag...

Känner du dig värdelös: haha neej...

Känner du någon som har tagit självmord: jao,, eller känner å känner... borde kännt iaf....

Har du somnat i skolan någon gång: japps...

Tror du på gud: Nej...

Se vad tiden gick,, nu får ja nästan skynda mig.. :) Perfekt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0