Happy me...

Precis när man satt sig till bordet så kom sis å Jimmy för lite kaffe... : )
Drog dock ganska snabbt då jag skulle träna på F&S.. Bräda blev det idag,,  är faktiskt sjukt roligt,, roligare än vanlig gympa då man har brädan till hjälp.. :) Så de fåre definitivt bli fler ggr..

Hem och duscha,, tog en macka när mormor å Marti kom och åt semlor..
Har alltid gillat de men har ledsnat nu,, blir spyfärdig,, tycker de e så mastigt på nåt sätt..

De är nog på hemgång här nu alldeles strax tror jag...

Var precis på väg att lägga mig tillsammans med flickan som lekte med elden...
(Snälla syster lät mig läsa den innan henne, trots att hon redan börjat, så får försöka snabba mig lite :) Så snällt så..!)
Men kikade runt på bloggar och insåg att Brothers & Sisters faktikst var idag,, var ju inte förra veckan så trodde att det hade vart säsongsavslutning eller nåt..

Valet är svårt men får nog bli Brothers & Sisters,, boken finns ju alla andra kvällar..
Och de e ju såå bra också...
Så så får de bli..
image93

Imorn kommer nog dagen gå snabbt,, till vård å omsorg klockan tio,, praktikt till 15,30..
Träna om jag orkar och känner för de 16,00..
Sen hem till bror och Sofia,, om de har tid och är hemma förstås..

Sen är det redan torsdag och då är det praktik och inget mer planerat...

Sen fredag,, LEDIG!! Känns mer än gött....
Funderar på om man ska testlaga fackmiddagen då,, lär ju få testa ett par ggr om det inte funkar vill säga.. Har ju aldrig gjort såna konstiga saker förut.. *skrattar*
Ska dock be snälla Ylva om hjälp med chutney:n imorn om hon har några speciella/roliga ideér som kan passa..
Så de kanske man kan testa då. :)

På lördag är det ju själva påskdagen om man säger så.. Och då vankas det fest,, :)

Så denna vecka lär ju rulla på som hejsan antar jag... :)
Känner mig glad,, vet inte om jag har nån anledning,,, men de måste man väll inte ha alltid heller.. :)
God natt för denna gång...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Din stackare som ligger hemma sjuk...
Tänker på dej ska du veta och hoppas du kryar på dej!! Massa påskiga kramar ;)

2008-03-20 @ 08:54:24
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0