Good day!!

Intervjun gick.... Snabbt.... Är väll det första ordet.... Var glad att ja kom dit, efter att först kört fel,, fick redan på att jag var vid fel "ingång" Så blev att springa till bilen å kolla klockan,, fyra minuter kvar... Men gasen i botten så jag hann precis... Bara där känndes det som om hela skiten skulle gå åt fanders...
Men ja tror att det gick bra.. Svårt att säga.... Väldigt svårt egentligen.. Kanske gick det skit,, vem vet.. Får väll hålla tummarna för att de hör av sig.. :)

Än är de ju inte försent.. Ska in till typ vård och omsorg.. Semestervikare....
Vet knappt vad det innebär,, sökte egentligen till mors å systers chef men brevet kom inte ända fram,,
å när det nu kom halvvägs så var det semestervikkarier inom vården, antar att de e både äldre och utvecklingsstörda typ...
Så dit ska jag om två veckor..
Så än är inte hoppet dött.. :)

Inte hört nåt från de andra,, hatar att folk inte kan svara...
De ger ju ingen bra vad säger man ,, det ser inte bra uttåt,, lätt å slätt... Men men...

Åkte till far för en kaffe, men utan resultat..
Och vart drog jag kosen då?
Jo, till mormor de klart.... :)
Smarriga nybakta bullar å mjuk pepparkaka.. Fick även med en bit hem också.. De e ju såå goda...

Sen blev det en sväng hem för att lugna nerverna innan det var dax för spinning,
med ingen ännan än sis....
Känner ingen annan som drar med mig på sånt :P
haha
Men det var nyttigt och otroligt skönt efteråt...
Borde börja komma igång,, men, men,, tar de som de kommer=)
Blev sjukt svettig så lite nytta var det iaf.. :)

Sen blev det en sköön dusck,, tredje gången idag... Inte bra kanske man är man tvungen så är man...

Har sett Gossip Girls... Superb
Sen kom Becca på en kaffe..till Gynning..
Så nu väntar jag väll bara på brothers & sisters om jag orkar se det vill säga=)

Bye folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0