Glader och lite vila...

Igår eftermiddag ringde jag upp mitt missade samtal och det visade sig då att jag hade fått jobb.... TJOHO!!! På Dafgårds,, i såskoket så att säga....
Blev så glad först när hon sa att jag ser här att du ville ha nattjobb... underbart tänkte jag.... Det är nästan ett nattjobb då du börjar 04,58-14,00... Nattmänniska innebär att jag Inte är morgonpigg nånstans...
Men ska Verkligen inte klaga... Har fått sommarjobb ju... :) :) :)
Sååå jävla skönt känns de........ UNDERBART!!!
Ska iof på ett annat  "möte" om jobb nästa vecka... Måste ju kolla alla alternativ och inte bara skita i allt annat för de.. :)

Pappa tyckte jag skulle se till så att nån ringer och väcker mig  i sommar... Aha...  Inte en kotte upp bara ju..... haha... Men e de nån frivillig så kan ni höra av er... :)
Kommer bli tufft att komma upp bara,, men de får man se till att klara..

Pratade så mycket om att försova sig igår så tror ni inte att jag gjorde det i morse bara för det... Jojjemen... fattar inte hur jag kunde när jag går upp så sent men 09,23 vaknade jag.... Började ju sju minuter senare... Men skickade ett mess och skyndade mig sedan att bli klar.....

Kom hem för ugefär en timme sen här och har läst lite..
Ska väll fortsätta läsa en timme till och få i mig nåt litet att äta och sen bege mig iväg till matlagninskursen är det tänkt... :)

Nämne jag att jag är SUPER glad över att ha fått jobb!!?? :D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0