Booring...

Hatar det här vädret,, sicken skit verkligen... Ville ju bara ha vår å sommar ju.. Hoppas det ösregnar hela natten så det försvinner,, Ingen mer snö... :(

Har sjukt tråkigt... Becca var här ett bra tag men åkte väll för en timme sen kanske...
Borde fixa recept till fackrpovet, men varken vill eller orkar..
Har nog hittat en mousse iaf....
Har vissa saker som Måste vara med och i varmrätten är det havtorn... aha...!!??
Tror jag använt de en gång för läängesen i ettan kanske,, men hur ska jag veta hur det smakar?? Fick kolla på google för att se hur det såg ut..
Kanske vet alla vad det är, hur det smakar osv. Men Inte jag...
Lätt att fixa ett recept då.. Hepp inte värst...

Vill lägga mig å läsa Stieg Larsson men utan bok går det inte gör bra..
Får väll lägga mig snart, känner mig trött, vet inte varför för borde inte vara det nu men,, får väll kanske börja på en annan bok eller något likanande..

En tråkig måndag har detta varit iaf.....

image92
Ja jösses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0