Midsommar över...

Det är inte så kul som alla säger... Överskattat... Eller jo,, det är nog kul om man är i Kungshamn, där det var strålande sol igår på dagen... :)
Själv var man hos mormor på dagen och åt god midsommar-mat... Så söt är min mormor som fixar och donar.. :)
Hem, för att sedan invänta tre pers. som kom och "förfestade" lite... Hade som vanligt beslutångest och kunde inte bestämma om jag skulle följa med dem,, eller möta upp B och följa med henne på fest...
Men följde till sist med gänget här och drog ut till Kållandsö...
Var en del folk,, kände väll igen de flesta från Dalängen...
Man ska åka hem när man har som roligast,, men själva hade vi bokat taxi klockan tre på natten... *snarkade* gjorde vi allihopa i en säng där vi stensomnade.... Blev väckta och stod sedan ute och frös för att vänta på taxi... Vi var sex pers,, och det kommer en vanlig taxi-bil... Hurra..! Not.... Hade beställt taxi-buss, men chauförren var så "schysst" så han fråga om två kunde tänka sig bagage-plats... Visst,, däribak satt jag och S,,, tur att man inte mådde illa innan man satte sig där....
Hem och stekte körv, va döhungrig (inget ovanligt.. )

Sov länge idag och har sedan gjort det nyttigaste sen jag sluta skolan,, alltså dammsugit/dammat lgh.... Och rensat garderoben,, och lagat mat...
Vill bara börja jobba så man har planer,,, och kan tjäna pengar... :)

Nej, ska nog lägga mig och läsa ut en tråkig bok jag läser.. Så får de bli...

Hoppas ni hade en rolig midsommar...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0