Love, love, love


Denna filmen kollade jag å B på igår,, grymt bra,, eller rättare sagt bara romantisk... Men sån´t händer ändå inte,, men det är ju kul att kolla på... Eller händer sånt? Jag är iaf skeptisk....

Träffade bror, Sofia, Emmie, sis å Jimmy hemma hos far mitt på dagen.... Fick höra hur sis å J hade haft de på deras semester och så fick jag krama Emmie och prata med bror och Sofia också.... Redan växer Emmie ganska snabbt,, tänk om 18 år.. :) hihi Balens drottning tror jag....

Har planerat att kolla på Rix-fm-festivalen med "an old friend" på fredag,,, hoppas på öltält och utgång senare vilket det säkerligen blir.. Så sköjj... Underbart att man kan vara så nära med någon som man knappt träffat på ett halvår,, eller pratat i tele med på nån månad.. Med undantag från idag... :)

Nej, nu ska jag vila mig i 10 minuter och sen cykla iväg till jobbet,, roligt, roligt,, *ingen ironi* Det är så gött att veta att man ska göra nåt nyttigt.. :)

Tjopp-Tjopp

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den filmen är riktigt bra :)

Ja, det vore allt trevligt med lite sällskap nån dag. Kan väl höras om det? Imorn ska Emmie och jag till BVC :) Spännande och se om lill-tjejen har växt nåt mer... :) Puss på dej söta faster.

2008-06-23 @ 19:41:41
URL: http://fiffigafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0