Hålligång å stress..

Det har avrit en goo helg måste jag medge.... Det blev allt pizza i fredags å sis kom också förbi så satt vi vid tv:n och bara tjötade till elva eller nåt..
På lördagen var jag bra trött så sov till halv elva elva... Åt frukost och satt en stund ute i den underbara solen.. Sen var jag väldigt snäll då jag åkte och jobbade i 1,5 timme,, känndes aningen ovärt,, men men,, gjorde det för att vara snäll.... Så får man kanske tillbaka en annan gång=)
Sen blev det hem till sis för lite sol...
Vidare till pappa och skjutsade ut han på fest..

Sen träffade jag Jenny så åkte vi och tog glass på Birgers,, Stans Godaste Glass... LÄTT!!
Hyrade en film,, och Jenny var så snäll så hon tittade på den med mig... (internt)
image123
Den är ett MÅSTE!! Fy afn vad bra den var om jag får säga mitt.. Hemskt att det säkert ser ut så på många ställen i världen bara... Men hyra den!!

Det blev sent att åka ut och hämta pappa men det gick allt bra det också,, var nog runt kvart över två,, och självklart vara pappa och de andra som jag skulle hämta sist där,,, :) haha

Idag låg jag ute i solen några timmar, sis kom och drog med mig på station,, aldrig har mitt hjärta slått så.. Och jag har heller adlrig varit så svettig,, efter en låt rann det fullkomligt,, var nog en kombination av brist på träning det senaste plus att det var så super varmt...
Åkte därefter hem till mammsen och packade upp, duschade och käkade...
Sen kändde jag på mig att jag blivit så fet så jag inte fick på mig min balklänning som mamma hämtade i veckan...Och tur var väll det,, för när jag provade så var den alldeles för lång ibak.. (Tur att den inte var för liten,, hahah) Blir så irriterad,, hon mätte ju för tusan...  Så då har jag mer på min lista imorn..
Känns iaf skönt att ha karnevalkläderna klara,, kanske inte är det bästa men det är alltid något.. =) Tur att man har en pappa med en hems stil.. Och de som ser mig imonr. NEj, han använder Inte dom kläderna längre:P haha

Så imorn ska jag upp för att slinga håret 10,00... Vidare till Festivitas och be henne lägga upp den mer... Och sen till skolan för att lämna in diverse böcker som ska in... Känner mig redan stressad över detta hära... Tur att jag åkte och handlade ikväll iaf.. :)

Ska nog gå fint,, får bli en snabb dusch för att sedan infinna mig hos Mrs. H 14,00 för förfest... :) Kan inte bli annat än bra tror jag inte..!!

Det värsta är att Ingen vet när tåget går,, eller när vi ska samlas,, och det står ingenstans..! =/ men tur att tösa-biten bor så nära så vi kan sticka ut huvudena och kolla iaf.. :)

Sen skulle vi ju motionerat på cykel ut till Sandra, men alla andra hade redan fixat skjuts så vi flickor fick inte vara sämre vi så det blir skjuts till Örslösa-ghettot, grillning, drickning och tjötande som tusan för att sedan vara laddade och klara 05,00 på Bellmanfrukosten...
Nu drar det igång på riktigt minsann... Får se om man kommer ut överlevande ur detta hära.. Tror jag nog...
Sen var det ju 18 på Stadt på torsdag och vi blev bra sugna så kan nog bli en sväng dit också om man inte e alltför bakfull efter brännbollen,,..

Nog tjatat,, jag skulle ju behvöa sova,,
Ursäktar för alla stav-fel och säger god natt...


image124
Från i torsdags,, e så segt så orkar inte lägga in nån mera... Denna får visa hur vi ser på studenten!! Alltså,, delade meningar:P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu ser du till att överleva detta ;) Den lill* behöver båda sina fastrar!!! Puss sötnos.

2008-06-02 @ 10:41:48
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0