Den omtalade Balen!!

Då var allt över,, till slut... Studenten är över och det verkliga livet börjar....

Dagen D,, då vi sprang ut var låångdragen till en början med x antal tal och diverse stipendier... Ännu mer tal och en långdragen middag... Några mer tal och sen sång-visning i aulan som var svin sköjj... Fick allt en liten tår i ögat tillsammans med S då det var sentimentalt tal i början.. Men sen gick allt så snabbt,, man fick tacka alla lärarna på skolan genom att ta i hand på de man ville/kände... Sen blev det väsk-lämning och en ciggarrett... Sen stod vi i låång kö och väntade på att springa ut,,men jag fattade nog inte riktigt,, Var först när vi stod och de sa Nu,, spring ut Hr3,, sprang, sjöng, leta reda på släkten och sen börja benen braga lite... Det var detta man väntat på men allt gick så satans snabbt...
Sen möttes klassen och det känndes som att gå flera mil när vi gick till stads-trädgården,, fötterna blödde och jag ville bara lägga mig ner.. Men upp på flaket,,, (som inte hade musik) Vresiga jag kom fram,, sur som ett bi.. Varje vettiga männska tänker la på att testa med Rätt mp3 dagen innan,, tyckte jag iaf... Men det blev lite bira-bärs sjungande och sen släpptes vi av för att åka hem till släkten och äta...
Roligt att alla kom och så många fina presenter fick jag också..:) Och alla blommorna/gossedjur/dricka ... Tror knappast nån läser men TACK!!!

Sen var det stads-runda och många var på topp nästan hela natten... Ska erkänna att jag som klagar på allt/alla som inte dricker slockna,, vakna inte ens av visselpipa i örat och sen är det svart,, men efter tjöt från Mr.T så blev det en cider till innan sista stället och sen morgon-promenad hem... GIck så sakta,, tog hur lång tid som helst känndes det som och trött som en åsna var jag också för den delen.. Men 08,00 var sminket borta och jag somnade som en prinsessa :)

Torsdagen var lugn!! Sov, åt, sov, åt och sov....

Fredagen var ju Balen,, var såå sugen (NOT) hämtade betygen, köpte sko-skavs-plåster och sen kom B och fixade håret, vi satte på lösnaglar i il-fart.. Sen var det sminkning och påtagning av klänningen för att sedan åka ut till Söta, snälla, underbara, fotograf Sofia för att ta x antal kort :)
Ville inte riskera regn så åkte ut dit och jösses vad fina korten var.. B var med också och hon blev mer än nöjd.. Så TACK Sofia!! Hur gulligt som helst av dig....
Fint folk kommer sist så jag å Becca klampade in ,, förrätten var redan serverd så det var perfekt... Var god mat och en sjukt rolig kväll... Inte för att alla var finklädda eller för att det var vett & etikett... Utan för att, ja tja,, kanske för att man inte behövde vara med alla i klassen.. :) Nej,, men det var en satans trelig kväll iaf... Den roligaste under de här senaste veckorna Lätt..!!

Det har vart lugnt idag,,, och det lär det bli imorn med.. Skönt att sippa ladda för en ny fest känner jag.. Nu får man ladda för måndax istället..! ;)

På tisdag ska jag gå-bredvid på jobbet för första gången,, hoppas på det bästa,, men det kommer nog bli bra,, känner det på mig..!! :)

Det enda jag har att göra annars är väll att komma på vad jag ska göra av mitt liv,, det kommer nog det me.. :)

Ett snabbt inlägg om hela studenten,, nog tjatat om den,, det är ÖVER!!



Bild på bror och lilla Emmie,, kan inte kolla sig mätt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0