Wonderbart...!

Har börjat på en sååå bra bok... Borta med Chris Jordan,, spännanade precis heeela tiden... Rekommenderas varmt...!!!

Blev donken, uno & tjöt tillsammans med Becca ikväll....

Och så har jag kollat restresor Igen... varje dag blire nu.. Och nu hittade jag nåt Ännu bättre... Brasilien,, drömmen!!! 15 dagar för 5,300:-/person... Ännu mer extas.. .Denna gången var B på men den andra jäntan tvekade lite.. Resan var 19:e november så beror ju lite på om man har jobb och sånt.. Men who cares!!?? Två veckor,, Med hotell... Me in heaven....
Satt och kolla och mamma kom då,, oteknisk som hon är och hängde över mig... Berätta vad jag hittat och visade hotellet,, där har jag vart säger hon da.. Ja, men tjena eller hur... Jo när vi var där så bodde vi där... Var ett mindre hotell,, de hade dock bara ett litet fönster,, men man ska ju bara sova där... Var 25 meter till stranden,, bara att korsa en väg... Och noll meter till centrum.... Oj, oj, oj....

Så imorn ska vi telefonera och bestämma,, bestämmer vi oss för att dra så bokar vi imorn och då blire himmelriket för mig kan jag lova...

Nej,, hinner inte skriva nu,, ska imorn jobba och åka på äventyr till Sommarland... Så behöver min skönhetssömn nu :)





KOLLA KOLLA KOLLA..........!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0