Spontant är kul!!

Så skönt när det är stor-städat,, lugtar underbart å det är som skönast att lägga sig då.. :)
Känner mig riktigt duktig,, har jobbat, hunnit städa och så la jag över alla kort på datan till skivor ifall det skulle hända en olycka...

Tog en paus och slocknade på två röda i soffan,,,en s.k powernap som folk så fint säger,, men varade bara 40 min då Mrs.S kom och lämnade pengar hon var skyldig mig...

Blev lite rastlös framåt kvällen så jag tog en promenad med mamma,,, och helt spontant bestämde vi att vi ska åka till Ullared imorn,, systeryster jobbade så hon kunde inte hänga med men B var på hugget direkt..

Hon kom hit och så spelade jag, hon & mamma Uno,, det är så sjukt-roligt ju.... Men e bra trötter nu kan jag lova... Borde sova så vi ska vara klara för avfärd 06,30 imorn... Pust,, lär vara trötter med tanke på att nattens sömn var sådär..
Men men,, vet man att man ska göra nåt kul så går det ju alltid lättare,, Ullared på dagen,, hem och färscha upp sig ganska mycket då man är äcklig när man vart i affärer och sen bär det av till Måndax-klubben... Kan det bli bättre...!?

Så det jag vill säga är mer spontanitet till folket!!!!!!


Dagens förövrigt: läste lite bloggar på fem röda nyss,, och vad mycket man kan klaga... Visst,, man har en blogg och är fri att skriva/klag/skämta hur mycket man vill,, inget sånt... Men asså,, varför klaga över små saker?
Säger jag? Som bara är 18? Vad vet jag?
Kanske inte så mycket, men enligt mig en hel del,, det finns saker att klaga på stora som små,,, men ser man bara det mörka så är det inte undra på att livet är tråkigt och svart... Hur mycket sorg/ilska/klagande det än finns så finns det så mycket att vara glad över..
Bara att man sitter och andas och samtidigt kan göra ett blogg-inlägg...

Så sluta klaga och se det ljusa i livet för bövelen....!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0