Plus minus noll

Var bra seg när vi skulle upp till Ullared,, men blev piggare av duschen.... Var gött därborta i början för då var det inte så mycket folk,, men runt tolv-ett kom det en hel drös så sen hade man de arga kärringarna med vagnarna flåsandes i nacken vart man än var... Men men,, trots det hittade jag en hel del,, massa vanliga långa linnen, kjol, byxor, tjock-tröjor, stickad tröja och en massa mer saker.. Så det var en hel-bra resa... :)

Kom hem runt halv nio och fixade då till oss,, var gött seg men efter ett par groggar så var jag & B laddade för Måndax,, var mycket mer folk än förra veckan så det var rikgti sköjj.. Fick sov-sällskap av B också efter att vi ställt oss å stekt korv på natten.. Inga fel det dära...

Igår var sis här en sväng på lite kaffe och sen var det dags för mig att göra mig klar för jobbet...
Jobbade 14-20 och sen ringde jag upp Sofia som ringt.... Och då bjöd hon hem mig på lite tacos... :) Så gött var det så...
Och lilla Emmie växer såå mkt varje gång man ser henne,, sötare och sötare blir hon också med alla miner och grejjer.. :)

Åkte hem igår och kollade på Big Shots som jag spelat in...

Tänkte gå upp tidigt idag och lägga in alla grejjer jag handlade men nu ser jag att klockan går så det lär jag inte hinna idag heller... Får ta det ikväll... För ska snart trampa iväg å jobba 12-22... :)

Fick även en cd med balen-bilderna igår inomhus... Såå fina var de så :)

Tar så lång tid så hinner inte ladda upp mer för nu springar klockan på bra här ser jag...
HEJS-SVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0