Helgen som gått

I fredags tog jag & M en trevlig fika under Söderströns parasoller när regnet öste ner,, var faktiskt riktigt mysigt... Blev en sväng på stan men pank som man är så inhandlade jag ingenting....
Kvällen var sedan lugn,, B kom på två snabba besök och sen satt jag framför tv:n med pappsen och tjötade... Kollade reprisen på Dexter som börjat nu igen,, oj, oj, oj vilken bra serie detta är... Synd att den går så sent,, men är bara att spela in... :) Den kan jag varmt rekommendera....

Lördagen var lugnt,, somna till en halv-timme i solen och låg sen mesta-dels i soffan.... Vid fyra bestämde vi att vi skulle gå på Mamma Mia 18,30... Var jag, sis & S.. Den var faktiskt helt okej och lite mer.. Riktigt bra till och med... Följde sen med S hem och fick ett glas vin och satt och tjöta.. Om man var 25 så hade man ju kunnat följa med ut,, men icke... Cyklade istället hem och slocknade....

Idag har det också vart lugnt,, har vart ute hos Familjen Johnson/Cederholm och bara tjötat... Fått gosa lite med Emmie också... Borde ju tatt med mig kameran när hon växer så,, men det tänker jag aldrig på...
Rätt trist med en blogg utan bilder,, men men,, det får duga...

Handlade lite diverse grejer till jobbet som jag packat ner i övernattnings-väskan...
Lånade en bok,, "Trekant" av Sofia så jag ska nog ta och krypa ner och börja läsa den nu tror jag... Var ju en bra film på fyran idag,, tror jag,, Besatt,, men ingen idé att hoppa in och kolla när halva redan gått så missade den.. :( När det väl går en bra film så....

Har ätit kantarell-macka idag,, första för i år.. Det är ju sååå gött bara... Mumma.....

Nej,, nu blire allt sängen med en bok,, som jag hoppas är bra.. De tre senaste har ju sugit så nu bestämde jag mig för att skita i att läsa ut den sista,,, vill alltid läsa ut böcker jag börjar med men denna var så kass så det gick inte ens....


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men gud vad liten hon var på det kortet!!

Hon har verkligen växt... :)

Hoppas vi ses snart igen! Pussåkram.

2008-07-14 @ 10:04:21
URL: http://fiffigafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0