Vart i Väla ida...

Vaknade av att bror ringde runt halv elva..
Sen åkte jag, mamma, Johna och pappa ut till brors och Sofias hus =)
Var målning av tak som stod på listan... Två tak blev klara,, och jag ska erkänna att jag målade nog inte så hemskt mycket.... Målare är nog inget framtida yrke,, tycker det är så svårt att få det så där perfekt.... Men vem kan det..!?  Får försöka hjälpa till på nåt annat sätt nästa gång kanske.. :) hehe
Fick mat hos Sofias mamma å Lars.. :) Å sen åkte jag hem... Tog en vaarm dusch å har kollat lite på Miami Ink nu.. De är såå coola ju å man blir så sugen på att göra en tatuering,, men ja vet ju inte vad jag vill ha å inte vart... Vill ha nåt som symboliserar nåt men kommer inte på vad.. Och man måste vara Stensäker.. Sen vill jag inte att den ska synas knappt heller.. Som den på foten,, den har jag nu insett att det kommer aldrig att synas så mkt som ja fryser om fötterna... Men men,, de var ju smart att starta på ett sånt ställe.. hehe...
Nu ska jag föröka plugga lite... Ska starta med att kolla recept och para ihop med bilder... För att sedan fixa en meny å sen lite engelska....

Så Tjopp Tjopp...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du gjorde massor ju!! Tack för hjälpen! Puss.

2008-01-07 @ 13:37:10
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0