Utmanad av mitt "brorsbarns" mamma :)

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej, det är Emelie
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Beror lite på vem de e....Eller samma som ovan..
Ringer det mycket till dig? Ibland mkt, ibland mindre..
Ringer du mycket? Sådär... Perioder...
Vem ringde du senast? Becca Bus
Hur mycket pengar har du? Är långt ifrån miljonär iaf..... 1050:-/månad,,, en bit på väg kanske?
Senast kramat och när? Pappa idag för det e hans STORA dag.... :) 
Antal timmar sömn inatt? sju blev det ungefär....
Sov du ensam? Jaa, alldeles alldeles ensam...
Vem sov du hos senast? Oj,, det minns jag inte ens...
Vem sov hos dig senast? Det vet jag,, Svea,, räknas de!!??
Vem vet mest om dig? Svår fråga,, orkar ja inte ens tänka på vem som vet mest....
Vem vet du mest om? Det är nog ? Hmm, den ja vet mest om,, kluriga frågor... Becca,, sis? Men sen vet man ju inte hur mkt man vet om det eller vad de döljer....
Vad ser du fram emot? Att ta studenten NUU!!! Å att bli faster.. :)
Vad vill du ha just nu? Vill ha klart alla prov/inlämningar...
Vem hånar du? Ibland ingen, ibland nån, ibland många...
Vem längtar du mest efter? Är inte det självklart..!!?? Mitt brorsbarn det klart...
Vem vill du helst slippa? Hur lång tid hade ni??
Vem stör du dig på? Den som inte står för sin sak!! Eller Dom rättare sagt.... 
Vem vill du sova bredvid inatt? Inatt vill jag sova själv för känner mig förkyld....
Vilken buss åker du oftast? Ingen alls.....
Vilken årstid är det nu? Vinter.. På väg mot vår snart hoppas jag.... 
Anser du dig själv snygg? Nej, det skulle jag inte vilja påstå...
Har du varit kär? Aaa, de har ja...
Är du kär nu? I mig själv isf.....

Är du en bra partner? Vet inte,, kan jag själv inte svara på.... Ibland... Ibland inte... 
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jao, trore...
Vad åt du senast? Stekta potatisar å ägg.. Smarrigt värre...
Är du polare med grannarna? Njae, umgås inte med dem, men hälsar snällt...
Har du varit på ett party? Nej, det är nåt nytt,, vad innebär det?
Har du varit utomlands? Jajjemen..
Var är dina syskon just nu? Bror försöker nog sova tror jag å sis jobbar stackarn..
Vilken tid gick du upp imorse? 07,12
Vad gjorde du kl 2 inatt? Stensov...
Vad är det första du gör på morgonen? Besöker toalletten innan det händer en olycka...

Vad ska du göra efter det här? Borde plugga men de tänker jag inte så blir till att gå ner å tjöta med pappa....


Kommentarer
Postat av: Sofia

Då längtar vi efter samma sak du o jag... :)

2008-02-01 @ 12:29:32
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0