Trött, tröttare, jag...!!

Det är jag definitift nu... Blir ännu tröttare när ja vet att de e hyllan imorn..
Men lyllos mig för jag står i disken.... Lovely..
Alla vill verkligen stå där så på den platsen är inte många sjuka,, till skillnad mot varm å kall.
Saknas alltid minst fem pers... Men , men,, dra sitt strå till stacken eller vad säger man..
Gick bra ute i huset idag,, riktigt kul för jag fick bara måla garderobsdörrar...
Å snabbt gick det med.. :)

Ska Äntligen å nu ska vi Inte skjuta fram det, utan fixa projektboken imorn.. Sen har vi typ en vecka på oss att fixa det som man ska lägga mest energi på.... Utvärderingen å skit...
Helvete va trökigt.... Men men,, måste ju göras me...

Sen blir det smyckeparty imorn...
Får se om man skämms, råkade ju ringa å väcka värdinnan i lördags,,
små lullig skulleja ringa mamma men slog nummret till fel "boende"..
Aja, lättsam värdinna har ja hört så får le lite snällt bara.. haha
E tydligen smycken från Kina,, får se vad priserna är då...
När man själv var där var det fem spänn för ring ungefär imorn är det väll 200-300 kanske.... Who knowes...!?

Sen måste det bli plugg imorn,, lär ja väll inte hinna men e egentligen tvungen....

Å Sälen närmar sig,, e fortfarande osäker då man itne vet om folk stananr hemma för pojkvänner osv...
Men, men det är väll bara att vänta ut å packa dan innan å se om folket ändrat sig...

Kanske bli Tyskland på lördag med, vore hur gött som helst inför sälen, studenten å diverse saker,, men ingen välplanerad resa så får se om mamma å Johan kan bestämma nåt eller om de skiter i det...

Kanske fest på fredag men,, inte så sugen men de lär jag väll bli.... Blev mindre sugen då jag nästan spydde av San Franciscon idag på bartekniken.... Usch,,, inte så sugen men kan ändra sig..

NU måste jag sova.. Borde inte sitta här... Men ja gjorde rätt i att kolla Glamour damn vad spännande....Om bara Dante kunde stå på sig lite... Han Ska vara med Bridget, de förtjänar hon... Men han ska la vela nu i två månader innan man får veta vad som händer....

Natti Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för all hjälp i huset. Kommer vara evigt tacksam ska du veta! :)
Men lilla du, ge upp Glamour...segare serie får man leta efter... :P
Hoppas du sussat sött. Pussipannan.

2008-01-29 @ 09:01:05
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sofia

Behöver en liten uppdatering... ;)
Puss puss vännen.

2008-01-31 @ 08:50:22
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0