Tiiired

Restaurangen idag gick förvånansvärt bra... Hade en livlig diksussion om one-night-stands heeela dagen verkligen så var nog därför det gick så fort.... Konstigt vad mkt meningar å åsikter det fanns...De flesta var överens om att det var personens val... Vissa menade att det var Tvunget att finnas kärlek i ett samlag... Vissa ansåg att man bara skulle ha sex med de man äksjade,, annars kunde man lika gärna gå hem å runka ihjäl sig... Nån tyckte att det var helt okej så länge de visste vem personen var... Det var slampigt, fel, äckligt, okej, bra för singlar osv.osv... 
Min åsikt var att låt personen avgöra,, att det Alltid finns kärlek är nästan omöjligt,, å typ gör vad man känner för och Sjväl vill.....
Nån som har nån åsikt?

Hem och tog ett bad för frös så,, men är inget för mig,, blir rastlös å fryser efter tre minuter.. Plus att fingrarna blir så där äckliga... Brr...

Åkte emd sis ut till bror å Sofias hus och kikade en snabbis.... Blir så fint så... Sen fick ja köra BMW:n för första gången, sjukt go bil var det....

Hem för att kolla på I Huvudet På Gynning... Helt begeistrad i den tjejen hon är ju helt underbar å perfekt...!!

Nu är det alldeles för sent för mig så ska ta å krypa i kojjs å ladda för restaurangen imorn å försöka komma på nån bra diskussion så det går lika fort som det gjort idag....


Jag råkade var Sjukt rolig idag i ett samtal.... Jag skratta själv så jag nästan trilla av stolen... Ibland blir det bra fel men det får man faktiskt bjuda på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0