Slöar dag

Jag har verkligen Det perfekta lösenordet till de flesta "viktiga" sidor,, som jag inte tror en kotte kan komma på.... Och vips så är det nån jävla intrång på ensida så de föreslår att man ska byta alla sidor där man har samma lösenord,,, visst hur lätt är det.. =/ Det värsta är ju att komma på ett nytt så är lika Bra som det jag har nu... Visst kanske man borde byta rätt ofta just in case.. Men trist .... Har så dålig "fantasi" så innan jag en kommit på nåt nytt har de väll redan tillgång till alla mina inloggningar...

Jag såg just Let´s Dance,, ingen höjdare dirket men ändå stängde jag inte av utan fortsatte att kolla,, charmprinsen Karl-Petter var ju med.. Hon blir charmigare för varje gång man ser honom ju.. =)


Är rätt trött faktikst,, men ska ju hämta pappa 00,00 ute i buschen så tills dess ska jag nog faktiskt jobba lite med samhällen....


Är sååå trött på sjukvården i Sverige i allmänhet... Vad fan håller de på med eller?
Tycker att de kan stänga alla telefon grejjer, alla vårdcentraler,, Allting å bara sätta upp skyltar med Ta en alvedon & smärtan försvinner... För det är i princip det enda de har att komma med... De har till å med skickat hem pappa med cancer.. Eh de e bara efter förkylning, de försvinner,, jävla K*k de är ju så... De är som om de bara går omkring å bara får sina jävla löner...
När en patient får en diagnos att nåt är fel,, Då händer det grejjer å de är de verkligen super trevliga...
Men alla sjuksytrar, vårdcentraler och skit de suger såå hårt.. Blir så jävla förbannad..
Tror aldrig jag har träffat nån "bra" personal på en vårdcentral, visst de e trevliga och allt men de e typ eh ta en alvedon det försvinner... Varför?
Visst de har mkt att göra men för de ska de inte skita i oss..
Å allt ska ta sån tid.. Jag vet bara emd min hals, inte för att jag klagar över det men jag var inne i typ november å "doktorn" som kolla på halsen var förvånad över hur stora mandlar jag verkligen har och tyckte de borde kollas nogrannare så jag slapp att de svullna och skit...
Fick hem ett brev.. Vå hör av oss i januari el. februari....
Hmm,, jösses,, visst de kanske har mkt att göra,, men alla andra arbeten stressar och hinner klart i tid.... Lixsom varför är de så där extra svårt för sjukhusen? De får väll skaffa fler om de har problem.....
Återigen en diskussion med mig själv men ibland måste man ventilera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0