Skoldagen över

Då var första skoldagen över nu då... Startade med nya kursen barteknik idag,, var riktigt kul men allt gick så snabt... Men det ska nog gå.. Fick smaka på ett apr drinkar men inga som var höjjdare som man lär testa ute iaf....

Kom hem till pappa å la mig och vilade lite...
Sen skulle han åka med bror till Jönköping där de skulle kolla på nån bil.. Så jag bestämde mig för att åka med till moster och dricka kaffe så kunde jag ta pappas bil hem sen så de slapp hämta dem.... Blev kaffe å pepparkakor å lite tjöt... :)

Nu har jag fått i mig lite föda å kollat på glamour....

Så nu blir nätet lite å sen försöka med lite engelska tror jag bestämt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0