Planerad morgondag...

Nu är det nog med internet sängen å boken kallar.....
Blir bara mer å mer spännande att läsa ju.... :)image71
Sovmorgon imorn till halv tolv... Såå skönt å såå behövligt.. Då kanske jag har lite mer energi imorn eftermiddag/kväll....
Imorn lär ja inte sitta så mkt vid datan å inte göra ett juta som jag gjort idag...
Utan imorn är det skolan till fyra....
Åka runt och leta "jul"klistermärken till vår "kokbok"
Åka och hämta söta bus Svea...
Åka hem och invänta Becca som har tjatat såå mkt om att hon vill se Svea så imorn får det bli (dock fråga hon lite sött -Bits hon? -aaa du ska bara veta....-Men ja e lite rädd för hundar som bits.. Gör det ont eller? -Asså hon biter ju inte hårt men hennes tänker e sylvassa så du läär känna de... -Nej, jag vill nog inte se henne.. Men om jag står upp? -Då biter hon i fötterna...-Men ja kan komma senare annars? -Men du har ju tjatat om henne -A, men inte om hon bits.... hehe... Men tror dock att hon kommer bli lika kär i henne som alla andra som ser henne.. :)
Sen ska Sofia hämta Svea...
Och vi ska sätta igång och avsluta vårt projektarbete....

Göttgött...

//Emelie Johnson


Kommentarer
Postat av: Sofia

Innan jag åker och ni börjar vara rediga med skolarbete kanske vi hinner med en cup coffee?? Puss på världens bästa Emelie.

2008-01-17 @ 06:47:30
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sofia

Hoho.. måste få låna boken av dej sen. Tycker oxå de är urbra...men kommer inte ihåg hur många jag läst...hur många finns det? tror jag läst de tre första? Puss igen.

2008-01-17 @ 07:38:21
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0