Måste, måste, måste, måste INTE

Det sa bara poff å så var näsan täppt, snoret kommer inte så man kan inte kalla det förkyld... Så hoppas att de går över fort som bara den...

Jag är stressad men orkar inte....  B L Ä Ä Ä Ä

Blir så frustrerad.. Vi har ju som sagt praktik i sju veckor... De individuella valen pågår dock å är man i Sälen så är man... Men inom psykologi har jag ett megastort arbete som jag vet att de kommer behövas hjälp med.. Vart ska jag få den!!?? Kunde vart i en grupp på fyra pers men ville inte tynga ner dem då jag inte känner dem å heller inte kan hålla kontakten på samma sätt som om jag kände dem, men kan inte ens deras namn... Pust... Så de ska vara kalrt sen gäller muntlig redovisning inför 30 pers som ja inte känner ett dugg.... Kan namnet på 3 kanske.. Ack, ack, ack, jag som hatar att redovisa ska till råga på allt gör det för dem....
Trodde det var bra men icke,, samhällsläraren hade inplanerat ett aningen mindre men ack så krävande arbete som ska in v16 då vi kommer hem, om inte IG... När ska man hinna? Visst de e sju veckor men ja kanske inte ens får med mig en dator....
Engelskan väntar ja på att få se vad jag ska göra i den med....
Jaja,, den tiden kommer..

Å prov imorn,, drycker...Har försökt men de har inte funkat, inte kommit in nåt så jag ger blanka fan i de nu...De blir som de blir när de inte blev som de skulle..
Nästa vecka e de också massa skit, behöver ha en day off å få plugga bara men de lär ja inte finna då jag känner meck fullbokad...

Fre: Skola,, med håltimme på ca3h då jag Måste plugga.... Hem å kanske utgång? Inget bestämt så we´ll see...
Lör: Senast 07,00 vara på väg emot Deutschland.ÄNTLIGEN!! Att det ska inhandlas mina vänner"
Sön: Kommer väll hem på natte, Måste sova, vakna för att göra klart en sv-inlämning... 18,00 kalas för pappi!! :)

Idag är ju ingen vanlig dag för idag är pappas födelsedag...!! HURRA HURRA HURRA!!!

Detta året har gått såå satans snabbt,, känns som igår det bjöds på smörgåstårta å alla sa till pappa att söka för knölen på hans hals....
Det har bara sagt svisch ju...
Å fortare lär det väll gå nu....

Måste prova termobyxorna hemma å se om de passar.... Å kolla jacka..å packa, å städa
Så många Måsten....

Eh det ger sig

Tv för mig nu efter att ja skrivit klart en eng-redovisning imorn.. Det Måste göras... TJOPP TJOPP!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Uch då, tråkigt med så mycket att göra... har nästan glömt hur det var... Men jag vet att det var en hel del sista tiden innan studenten. Man ser ju ett slut på det om inte annat :)
Positiva Arne.
Hoppas vi ses nåt idag :)
Kramar till dej.
PS, behöver du hjälp med nåt så ställer jag upp. Ibland är det lättare för nån som inte är "mitt uppi det hela".
Puss.

2008-02-01 @ 06:54:45
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sofia igen...

Ang att året gått fort...
Sagt swisch bara ju... känns som sagt som igår när vi satt hos Roger och åt smörgåstårta, å Andreas åkte till Thailand dagen efter... var borta i 23 (!!!!) dagar, å på de dagarna jobbade jag 24 pass på jobbet. Inte illa. Gud vad jag saknade honom då... Var det inte då jag låste ute mej oxå?! När du var hos mej och hälsade på... Hihi...
Bara funderade lite på året som gått. Puss igen!!

2008-02-01 @ 12:28:22
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0