Lista "igen"

Jag börjar tycka att de här "listorna" blir roligare å roligare.... Så titt som tätt smyger jag in en sån,, även ikväll... Denna har jag tatt ifrån Lisa... (Hoppas det gick bra?)
Alla som läser kopiera å svara på frågorna,, roligt att se sen.. ;)

1. Hur gammal är du om fem år?
Ändrar detta,, om fem år är jag minsann 23 sommrar.. ;)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
En hel del.. Sofia, bror å Svea.:)

3. Hur lång är du?
Tror jag är 1,68 kanske?

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Paradiset alldeles nyss ...

5. Vem ringde du senast?
Mamma på jobbet=)

6. Vem ringde dig senast?
Det var pappsen...

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Okej. Ne de vet jag inte än. Josse o dom e o åker pulka i Råda nu så jag ska kanske joina dom.kramar....
Roligare än så var det inte...

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms:a går lättare å fortare... (om folk bara kunde svara)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
De är skilda...

10. När såg du senast din mamma?
Det var runt ett i middags kanske...

11. Vilken ögonfärg har du?
De vet jag knappt själv.. Blåa/gröna/gråa/blandade kanske

12. När vaknade du i dag?
runt halv elva av bror..

13. Vilken är din favoritjulsång?
Oj, det är den där med råttorna som dansar å grejjar.. Vet inte vad den heter men älskade den som liten iaf...

14. Vilken är din favoritplats?
Vad svårt... Hemma kanske? Ute på sjön kanske? På en strand?

15. Vilken plats föredrar du minst?
Hos "torra" släktingar där varje minut tar en timme..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Det vågar ja knappt tänka på... Antagligen här i Lidköping,, med ett jobb som jag älskar hoppas jag... I en Egen lgh :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Inget, jag sov som en stock då med...

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Det måste vart nån gång under dagen när vi målat... Kanske var det Svea=)

19. Hur stor är din säng?
Hos mamma 90 (känns som 80), pappa 120

20. Har du stationär eller bärbar dator?
En stationär (som inte ens är min egen)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Inte med kläder iaf... Och inte utan heller...

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två stycken=)

23. Hur många landskap har du bott i?
Bara detta....

24. Vilka städer har du bott i?
Endast lilla Lidköping

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Sockar alltid=)

26. Är du social?
Jo, det tror jag nog... Oftast iaf...

27. Vilken är din favoritglass?
Twister lätt...

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Hmm, hemmagjorda glassar av alla slag (vilket ja bara äter i skolan:P) Hemma är det lätt chokladpudding, fan vad gött..

29. Tycker du om kinamat?
Det är det äckligaste jag smakat...

30. Tycker du om kaffe?
Mmm, med mjölk i...

31. Vad dricker du till frukost?
Juice oftast...

32. Sover du på någon särskild sida?
 Mest ryggläge där...

33. Kan du spela poker?
Jora, men bara den "tradtionella" Hur stavas de?

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jo då..

35. Är du en beroendemänniska?
Njae de tror ja inte...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
jag vet en kille som var äldre än mig på Örslösa...

37. Vill du ha barn?
Det vill väll alla, men då ska det vara rätt å man ska känna att man vill de då...

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska är väll det enda...

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Åkt ambulans har ja gjort men inte "legat" där bak eller vad säger man?

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet lätt,, alla pissar i dom där äckliga bassängerna...

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Det som jag tycker är roligt att göra.... Nöjen med andra ord,

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej, inte ett enda...

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Desperate Housewifes...

44. Kan du rulla med tungan?
Öööh Nej... !

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Det måste nog bli Becca då man inte kan hålla sig bara hon öppnar munnen ...

46. Sover du med gosedjur?
haha nej du....

47. Vad har du för ringsignal?
Sean Kingston-Beautifuls girls....

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nåt har jag nog kanske... Blev osäker men tror de...

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
luvan på en porslinstomte...

50. Flirtar du mycket?
Nej, det skulle jag inte vilja säga...

51. Kan du byta olja på bilen?
Helt seriöst nu, fyller man inte bara på oljan ??? Eller?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, å hoppas inte att det kommer nåt heller....

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Den femte Harry Potter boken tror jag...

54. Läser du dagstidningen?
Ja, det gör jag faktikst...

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, inte en endaste..

56. Dansar du i bilen?
Och det betyder?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix fm....

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Hitta recept til mjuk pepparkaka...

59. När var du i kyrkan senast?
Hmm, farfars begravning tror jag... 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Ulf Karlsson hette han....

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Fem dar tror jag nog....

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Hur spec ska det vara? Att jag fick hålla Svea idag var enormt mysigt gjort.. :) haha

Nu blire bingen....
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej... Klart du får, ta vad du vill! Roligt att du är inne å läser... Bara att kommentera nu då :)

Hoppas du får en bra dag!

Kram på dej!! :)

2008-01-07 @ 11:33:47
URL: http://lisham.blogg.se
Postat av: Sofia

Om fem år är du väl inte 18 somrar... ;)

2008-01-07 @ 13:25:28
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0