Hundvakt :)

Fick tillbaka min bokrecension från engelskan idag,,, GÖTT!!! Hon hade till å emd skrivit att ja inte fått så mkt tid men ändå fått ihop det så bra... Är mäkta stolt över betyget,,, skam den som ger sig :)

Begav mig hem å åt god potatis å purkolöks soppa som mamma gjort ... Otroligt gött var de... Packade å drog hem till pappsen,,, bror ringde å fråga om jag ville ha Svea ett tag å visst ville jag det...
Han kom å drack kaffe lite snabbt å lämnade det lilla livet....
Nu kan jag faktiskt förstå om Sofia å bror är lite trött... Iof så kanske de inte är med henne hela tiden men efter en timme å flertalet tillsägningar om att inte bita sönder mina händer /fötter så var jag rätt trött faktikst... Hon är ju inte dum heller utan sprang bakom ryggen på mig å nöp tag i fötterna där.... Så dum är inte namnet... Men hon e ju fööör söt är hon busar också....
Men när vi busat i en timme å jag kände mig som mest trött så blev Svea också trött... Man riktigt såg hur ögonen slöt sig när hon gick fram å tillbaka å upptäckte alla nya saker....
Så kom hon fram å ville bli upplyfft så tog jag å satte mig i fotöljen lagom till glamour och så stensomnade hon... Hon e nästan sötast när hon sover;) Det blev liv i henne så fort det visslades på tv:n men sen lade hon sig tillrätta å somnade igen... =)
Ett tag efter glamours slut så var det liv å rörelse igen...
Så kom Sofia å hennes kompis å tjötade ett tag...

Sen var det dags för att provåka mercan som de köpt... Riktigt fräsch var den....
Åkte till huset å kollade och de hade kommit en bra bit och snabbt går det faktiskt,, gött för dem så de kan få några kvällar kanske framför spisen under vintern.. Om de nu kommer snö... Vilket ja inte hoppas på..
Vill ha sommar NU!!!

Nu får de nog bli nått Potter kapitell å sen krama kudden...

Natti Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0