Fredan em

Så närmar sig denna fredagen kväll,, eftermiddagen gick som hejjsan....
Det gick bra på "förhöret" pust.... Det första dom fråga var aha är det du som är här för trafikföreteélsen,, hos nej nej de e inte jag... Blev smått osäker på om ja hört fel i telefonen,, men när vi väll satt oss ner så berätta ja bara vad jag sett å sen lite frågor så var det klart.... Nu kan jag äntligen andas ut....

Ringde hem å "väckte" mamma då hon vila, hämta henne å åkte sen till mormor å "väckte" henne då hon också låg å vilade....
Sen fick vi fika å satt å bara tjötade... Passade på att ta några kort på hennes kakor också... Imponera med att ja bakat till projektarbetet *host*
Bilderna blev bra iaf så nu ska jag skriva lite recept å sen äre färdigt för att träffa Becca å sätta ihop det..=)
  
Fint så=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0