Fika, plugg å Arn

Dagen idag har gått snabbt, började ju med telefonsamtalen å sen kom lilla mormor... Hon ville så gärna dricka kaffe med mig å mamma.. Mamma var inte hemkommen så vi väntade, väntade, väntade, väntade å väntade, vi ringde å ringde å ringde.....
Frågade mormor om vi skulle dricka kaffet ändå,, men vi kunde allt vänta.. Satt och tjötade och vips hade två timmar flugit förbi... Sen fick vi tag på mamma, tydligen hade de vart å "shoppat" en matta,, åkte snällt och hämtade henne och så fick mormor sitt efter längtade kaffe... Det hade tydligen aldrig smakat så gott som det gjorde idag.. :)

Becca kom och drack med oss också,, sen var det dags för projektarbetet...!! Tjoho... :/ Det tog tiiid vill jag lova... Vi började med att skriva recepten å efter ett bra tag bestämde vi oss för att det var rast så vi drog till Gina,, fanns ju inte ett skit på rean och inget annat heller.. Provade jeans för jag behöver verkligen det, men suck,, samma ilska varje gång.. Finns de nåt värre än att prova jeans? Verkligen inte... Hittade två fina,, (i min storlek..) De tänker aldrig på att knubbiga männskor kan ha KORTA ben,,, de var ungefär 20 meter för långa, och inte nog med det dragkedjan å nu överdriver inte jag var nästan ner till knäna och upp till naveln.... Nån som vill börja specialdesigna jeans till knubbiga people med korta ben så lovar jag att stå först i kön på att köpa iaf...
image66
Ungefär exakt så lång midja var de på SKITJEANSEN!!!

Blev så sur så tvingade med Becca in på Bokia,, där är det iaf tusen ggr roligare... (Tyckte dock inte Becca) Men jag skyndade mig snabbt som attan å köpte nyaste Harry Potter boken... Jag har ju ingen annan, men att försöka låna den på ett bibliotek eller av nån är nog nästan omöjligt nu när Alla läser den....
Så den ska jag minnsann börja mala igenom...

Vi åkte hem och förtsatte att skriva å skriva å skriva... Det tog sån tid för vi skrev vartannat recept å då hade den andra inte nått att göra....Jag frågade vad klockan var å den var redan kvart i åtta,, tiden gick så fort å jag som skulle möta Sabina åtta....
Jag skrev klart å sen tog Becca hem boken så ska hon skriva de två sista recepten,, sen är det bara bilderna kvar å framsida, å innehållslista... Men det ska vi nog bli färdiga med rätt snabbt,, blev riktigt fin faktikst...

Mötte Sabina på OK å utnyttjade LTK-kortet med två biobiljetter á 65:- styck... Sen hämtade vi ut biljetter och åkte till Hjertbergs å köte dricka...
Sen var det dags för Arn.... Asså den var okej,, den var trist i början, men sen var den faktiskt riktigt bra hela filmen tyckte jag,, men tråkigt slut,, nu är man ju Tvungen att se tvåan också....
image64

Så var det med det,, nu blir de sängen,, första skoldan imorn,, va kul de lät,, haha,,,
Start åtta å slutar två så man kan egentligen inte klaga.....

Nu blir sängen å kanske nåt kapitel ur Harry.. :)

Natti Natti allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0