2008

2008 infann sig efter en stor fest med mycket folk i Stenhammar.... Det blir vad man gör det till å det var riktigt skojj faktikst....
Det tog sin lilla tid att gå till torget men vi hann fram med några minuter till godo iaf....
Sen var det hamburgare... Jag blir så jädrans hungrig så jag tror jag ska dö varje gång....
Blev nån efterfest i Råda å sen hämtade mamma mig.....

Tyckte jag kom upp i bra tid idag faktikst...
Helst av allt skulle jag vilja slöa framför tv:n men julfirandet har tydligen inte tagit slut för snart ska vi bege oss till Johans mamma....
Borde lägga in lite bilder för ser så tråkigt ut men det får vi ta vid senare tillfälle.. :)

Wilma å Mira :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

God fortsättning kära du. Pöss.

2008-01-02 @ 09:42:08
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0