Varför klaga!? Bra,,, men ändå inte...

Egentligen,, varför är man Aldrig nöjd..?? Eller gäller bara mig men ändå¨...
Har hur goa arbetstider som helst,, är bara där fyra dagar,, en jätte trevlig kvinna som förklarar en massa om GI och diverse saker.. Roliga saker att göra....
Men den 1,5 eller 2 timmarna lunchen är så blir jag sjukt uttråkad... Finns inget att göra... Kanske plockar lite disk,, skalar en morot.... Vill bara ha nått att göra,, för när man inte gör nåt så går tiden så oäändligt långsamt.... 
Är ju inget att klaga på alls egentligen fast ändå....
Bara för att man tänker på att det är vad blir det,, fem veckor kvar.... Är iof bara 20 dar.... 120h... så inte mkt att klaga på egentligen.. Kan ju hoppas på att det finns mer att göra imorn då...!!! :)

Efter jobbet bar det av till GT:s..... För hundrade gången,, och var nu tvungen att avboka piercingen.... Ville haft ju.. Men men,, blir det inget jobb på Dafgårds så kanske... Who knows? We´ll see.....

Sen chansade jag på att mormor var hemma å de var hon.. Eller dom.. =) Så hjälpte till att få igång en av deras två nya telfoner... Plus att jag fick kaffe och mormors smarriga mjuka pepparkaka... Intog även lite ryggläge där och tjöta lite...

Bar iväg hem och hade lite brev som väntade... Inte ofta det inte... Ett från misco där de tackade för min ansökan men icke.. Förståeligt med noll erfarenhet så det deppade jag inte för heller=)
Ett ifrån swedbank, med min nya kod=)
Ett från Yves,,
Å ett att körkortet var klart...
Ingen bil så långt jag såg så cykla till mammas jobb och bytte cykel mot bil där,, inte illa...
Fick hämtat mitt körkort,, efter att ja ringt å frågat vart posten låg.. haha Inte var där så var inte så lätt... Såg bättre ut men fortfarande var det aka köttbullen....

Sen bar det av till Elgiganten för att hitta en mp3, av den billiga sorten,, Måste ha en mp3,, blir helt galen ju.. Klarat mig länge men nu har ja en 1GB för 349:- Inte som min älskade snodda ipod,, långt därifrån men musik iaf=)
Firade nya mp3:n med en liten promenad på 40min... Skönt att komma ut.... Får börja kanske med en prommis per dag,,, dock har ja fått skoskav de få ggr jag försökt denna vecka,, men men,, nu har ja ju musik iaf.. =)

Annars hare vart lugnt,, Becca va här å åkte för ett litet tag sen,, så tror jag ska lägga mekk å läsa lite kanske.... =)
Vill till bokrean med ju,, kanske kan bli en tripp imorn,, kanske kanske kanske=)

image81 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0