Plugg å söt-Svea

Fick sluta tidigare idag då vi fick ha redovisningen innan, hur gött som helst. Men hade ändå hål på 1,5 h så då pluggade jag konstant med avbryt för lite skratt de klart....Blev dock inte klar men skam den som ger sig utan fortsatte hemma sen... Så de är till å med renskrivit så nu är man minus en sak... Lovely...

Bus-Svea kom hit förut också... Hon lekte faktikst själv när ja plugga å sen slöa vi ikapp till Glamour.... Sen var det mat och rastning som gällde...
Satte mig här och skulle plugga men hon ville prompt upp, men var bestämt som tusan så nu ligger hon så fint på älgen "en filt i form av en älg" som jag lagt nedanför mina fötter...Inte ska hon behöva ligga heelt ensam... Hon sussar så sött här så det e gött att bara kolla på henne...

Satte mig å skulle skriva ansökningar till sommarjobb... Inte så lätt som man tror... Gick in på internet å den ena sidan efter den andra hade "regler & förslag" på hur det skulle se ut.. Har inte blivit mycket klokare och hatar att skriva bra saker om en själv... Har ju inte direkt många år på nacken så vad ska man skriva att man har för erfarenheter... Aja,, ska vänta tills mor kommer hem å se om hon vill tillägga nåt annars skickar jag iväg dem för att sedan hålla tummarna... :)

Nu ska ja leta lite info till samhällen eller psykologin....  Så hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0