Mycket gjort å ännu mer på gång...

Igår kände jga mig oerhört nyttig.. :) Gick dock upp alldeles för sent, men kände ändå  att jag behövde det, känns som om ja inte sovut it på läänge, vilket jag säkert har gjort, men jag blir galen på att börja 08,00 varje dag.. Men nu närmar sig ju lovet med... :)

Jag gick upp lite innan tolv, igår,, och skulle börja 15,00 i skolan,, men nu tänker ja ta mig tusan inte vara snäll längre,, de planerar en kvällssittning Utan att fråga,, och jag hade hur mkt arbete som helst att fixa hemma,, så sagt och gjort... Jag "skolkade" Fult det låter.. Första gången på tre år,, inte illa pinkat.. Men tro det eller ej det är sant.... Visst har jag varit borta men då har jag vart ledig,, å visst har ja kommit sent,, men never skolkat.. Men det gjorde jag igår och jag hade faktiskt inte så dåligt samvete... Dock var det nog 10 pers till som tänkte som jag.. Men man måste ju visa lärarna att de inte bara kan köra med oss heller...

Så jag pluggade, pluggade, å pluggade,,, fick klart mitt samhällsarbete... Underbart. Som jag ska lämna in 10,40 idag(snart)....  Har ju egentligen lektion sist idag men den missar jag då jag ska iväg till öron, näs och hals.... Får väll se vad Dr. Böckmann har att säga om mandlarna ska bort eller inte... Håller iaf tömmarna för det... .


rsta rasten kom vid Glamour och sen läste jag igenom lite och ansåg mig klar..
Söta mormor fråga om ja ville komma förbi tidigare men trodde inte att jag skulle ha tid, men när jag väl sett Glampur å kände mig klar så åkte jag iväg till söta mormor,, där det bjöds på nybakat..:) Som vanligt,, alltid en massa smaskens... Men det fanns faktiskt smörgåsar också,, så kvällsmaten var fixad...
Bror å Sofia var där så hann träffa dem lite också.. :)
Så busan (bus-Svea) fick stanna så skulle jag ta med henne hem till Sofia sen, inte säger man nej till det inte.. Dock blev hon arg på mig,, men det förtjänade hon (nästan) efter att hon kom släpande på mina skor twice... Dock e hon såå söt ändå,, för hon fattar nog att hon gjort fel,, så hon kommer med skon och tittar lite på en, innan hon springer iväg med sitt s.k kap.... haha Sen ville hon inte mysa med mig mer när jag skällt på henne,, men efter många pussar så var hon lilla vanliga busan igen....

Becca ringde och undrade om hon skulle komma förbi å visa arbetet,, eller så var det en ursäkt för att bara tjöta,, det gissar jag nog på men...
Jag sa att visst gick det bra,, så hon å Nattis kom förbi hem till sis där jag planerat att spendera natten...
Så pratglad 1 å pratglad 2 stannade tills lite över tolv,, mycket snack,, men var ändå inte trött då jag gick upp så sent.. =)
Ps. Projektarbetet såg hur bra ut som helst,, dock kom vi på ett litet fel så jag fick sätta mig å skriva om min egen bakgrund,, men det blev riktigt bra måste jag säga. Ds.

08,00 i morse satt jag åter i skolbänken där Psykologi B vankades,, han gick återigen igenom de stora arbetet.. Var gött för vi var bara 10 pers idag,, lite lättare än när vi normalt är 30st...
Så jag har fått en bättre bild av det plus nummer å meil för eventuella frågor... Å valt mitt arbete har jag gjort också. Alokoholism... Tror det kan bli mycket intressant,, så nu sitter jag på ne.se å hittar fakta...

Därför borde jag inte sitta här så nu dyker jag bort till ne.se...

=)

Åhh, skulle ändra en sak men nu e det cpigt så så fort jag skriver nåt så åker de andra bort.. å vet inte hur man ändrar... gaah...
Skulle iaf skirva att ja å Becca hade telefonkontakt hela dagen å skrev på vårt skriftliga till projektaberet... Belv hur bra som helst... ;)

tjopp tjopp

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vad du är duktig tjejen!! Så stolt över dej (trots att du skolkade...). låter som jag är din morsa men jag är faktiskt stolt ändå :)

Har ett förslag ang det där vi pratade om häromdagen du vet... Kanske kan höras sen. Måste ventilera lite... ;)
Kram å puss kära du.

2008-02-07 @ 09:49:14
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0