Kom på det...

Kom på precis vad jag skulle göra... Kolla på Gossip Girl, som pappa spelade in... Det avr rätt bra faktikst så får nog försöka följa det om jag kommer komma ihåg det vill säga...
Ipoden laddar och jag ska ta och hoppa in i duschen...
Sen blire ipoden på å sova antar jag.. Finns inte mkt annat att göra i en bil va,,,!!??

Såg på VH1 eller vad de nu heter,, musikkanal,, å så kom den låten som vi lyssnade som mest på i Bulgarien,, eller mest å mest den spelades hela tiden på MTV å de var den kanal vi alltid hade på...
Gud jag vill tillbaka.... Sol (att UTNYTTJA), fest, bara vara å allt sånt...
Resor blir alltid bättre ett tag efter,, eller den har blivit det iaf...
Vill ha student "månaden".. Vill jobba,, tjäna pengar, resa, komma på vad jag vill bli, skaffa lgh å bara LEVA!!!
Det är precis vad jag vill,, just nu,, precis alldeles just nu... Jag längtar,, men den som längtar efter nåt gott.................

Nu rinner tiden så nu blir duschen....

Trevlig fredagnatt & lördagdag önskar jag er alla!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hopp!
Hittade du något att lyssna på?! :)
Hoppas redan gick bra och att du inte är allt för trötter... eller så är det bättre du är det så du sover ordentligt nu...
Om vi inte ses tidigare så ses vi imorn kväll!! Puss och kram på dej världens bästa Emelie.

2008-02-02 @ 22:25:15
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0