Home sweet home

Resan till Tyskland var lyckad och det blev en hel del inhandlat... Dock känndes det inte som om jag köpte så mycket men jag klarar mig ett bra tag i varje fall :)
När vi skulle hämta hunden hos mormor som e hundvakt hos moster så fick vi dessutom kvällsmat där.. Så gött så!! Inte träffat mormor på länge känns de som så ska åka dit å fika på lovet har jag tänkt... I veckan lär de inte hinnas med tyvärr...
Har tydligen kvälls-öppet på onsdag så 15,00-23,00 cirkus ska man vara i skolan... Start på tors med psykologi B 08,00.. Fattar inte hur fan de är skapta... Kommer ja aldrig orka... Men men, får väll se,, har fan rätten att skita i det då jag bara vart borta en gång å då hade jag till å med ledigt...

När vi kom hem var det till att bära in allt och sen satte jag mig vid tv:n å kollade Hemma bäst image72Har sett den förut men tycker ändå den är skit bra.. Hon är såå söt å mysigt å han e såå snygg... Å sen får de varandra,, inte kan det bli bättre inte...!!
Sis å Jimmy kom förbi å satt å tjötade med ... Mkt trevligt..!!

Nu är Beck-sista länken på tv... Hann se 45 minuter innan vi åkte inatt så vill gör gärna se kalrt den men borde inte... Borde fan göra det... För imorn ska jag ha sovmorgon,, minns inte när jag hade det senaste å känner mig innerligt förtjänt av det faktikst..!!!
Ska ta tag i lite mer plugg imorn och sen åka hem till pappsen på kvällen.. Smörgåstårta, längtar redan.. Bästa maten någonsin...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0