.

Kalaset hos pappsen var trevligt,, såå gött me smörgåstårta... Å glad för presenten blev han också.. :)

Efter skolan igår åkte jag hem å pluggade lite snabbt å begav mig sedan till sis å Jimmy för kaffe å macka... Sen var det dax för gottegrisarna att bege sig emot varmare breddgrader.... Egyptien en vecka, natt i Sthlm för att sedan flyga till Vietnam i två veckor.... Ne, ne,, jag är Inte minsta avundssjuk,, verkligen inte... hehe,, Men de förtjänar det... Skönt för dem.. =)
Så jag körde iväg dem till Skövde där de sen skulle ta tåget... Jag vet inte om ja har så dåligt lokalsinne men i Skövde, finns inte en chans för mig knapp.. Men går gick det bra,, var på väg att köra fel men kom på i sista sekund i stoppljuset så det ordnade sig.. :)

Var inte ett dugg trött så Becca följde med för att blega tv å sova hos mig.. Eller rättare sagt hos sis å Jimmy,, var lika bra då jag skulle ställa in bilen.. Å hade inte Becca avrt där hade de inte funkat alls.. haha... Typ aldrig kört in i garage,, hjälpte ju inte att de var minilitet plus i nerförsbacke...

Men gick fint å sen satt vi å tjöta å blega tv lite... Var dock trött i morse... Men kvicknade till rätt snabbt.. :)

Nu blire till att åka med Sofia å köpa semlor ... :):):)   Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0