Vad göra? Vad säga?

Gårdagen var såå sköjj,, mkt folk, trevligt sällskap, goda drinkar och bra musik.. Vad mer kan man begära...
En helt perfekt kväll ute som avslutades på Torngrillen,,svin äckligt,, visst det duger på fyllan,, men de e knappt asså...
Var så lat så jag tog en taxi hem till och med och stöp i säng lite efter halv fyra...

Idag har jag vart med pappsen på Sahlgrenska för återkontroll,, ett bra besked blev det så det var glada miner på vägen hem..... Så skönt att det är över,, kan ju komma,, men det ser ljust ut vilket känns kanon...!!

Sen har jag mest vart bakfull idag,,, inte många knop här inte... Nej, nej...
Behövde en push i rätt riktning förut så ringde kompisen som hade x antal bra råd,, som jag lyssnade noga och väl till. .:)
Så skönt att bara kunna slå ett samtal och innan man prata klart få höra en massa bra råd,, det kallar jag vänskap av bästa klass.... Och en push är en push vilket kan behövas emellanåt.. =)

Nej, nu blire sängen å en tidning eller kanske tv:n.. .Så go na

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0