Life´s fantastic

Sista jobbdagen har passerat och nu är man alltså arbetslös... Hur låter det? Det låter gammalt/långtråkigt och fattigt för att sammanfatta.... Men men,, keep looking..!!

Ons-fre spenderade jag hos en kompis i Gbg,, passade på då jag skulle hämta sis & J på flygplatsen på fredag kväll...
Vid ett var det dags för mig att bege mig fram på stan för att kika,, men planet landade först 23,20 då jag kände hur uttråkad jag skulle vara frammåt kvällen... Ringde istället mor och fick beskrivning till besökta Ullared... Sagt och gjort drog jag dit... .Aldrig kännt mig så mobbad tror jag knappt,, startade med att åka in å käka på Donken,, helt själv,, jag går knappt på stan själv... Satt där som en mupp,, samtidigt som jag ville äta på fem röda så insåg jag att jag hade brottom till precis ingenting..... Åkte sen vidare till allas vårt mecca och kom in där,, alena,, och kände mig som sagt, ensam... Brukar ju gå runt själv,, så hoppades bara på att jag inte såg alltför ensam ut,, kunde ju lika gärna väntat på nån...
Oftast hinner man ju knappt gå igenom allt,, men det gjorde jag,, och mer därtill.. Fem gånger igenom hela affären tror jag.... Halv åtta var jag urless och orkade inte utstå en halvtimme till därinne så ställde mig i kassan... Tyckte inte jag hittat alltför mkt men fattigare blev jag iaf...

Fast tänker jag efter,, så var det nog ganska nyttigt... Aldrig spenderat så mycket tid själv,, om jag inte legat hemma det klart... Nu vet jag att jag iaf klarar av det,, hur tråkigt det än var...

Sen var det tillbaka till Gbg, för att hitta Landvetter.... Jag tkr personligen att jag har ganska bra lokalsinne,,, men tji fick jag... Det hade gått alldeles för lätt att hitta till Gbg, in i staden,, ut igen,, till Ulla och sen tillbaka till gbg....
Körde mot Landvetter,, men tydligen åt fel håll,, då flygplanet (på skyltarna) bara stod på varannan j*vla skylt... Ringer pappa som var sisådär insatt i vart jag var.. Vilket var centrum Landvetter,, men varför inte fråga Statoil-killen... -Kommer du från Gbg? -Aaa, precis.. -Men åk ut på motorvägen och fortsätt... -Aha,, E20 menar du då eller? -Just det, så heter den... (Puckot menade E6:an tror jag den heter,, men han var ju mer efter än smart) Åker iaf lite,, hittar ingen jävla E20,, men kan gärna inte bara stanna och fundera utan får ta motorvägen till Gbg,, kommer ut vid Lisse Hmm? Åker sen E20 och svänger inte vid Landvetter,, ser ett flygplan, men antar att det är fel... Kommer till Lerum... Blir vilsen och bestämmer mig för att åka till Gbg Igen och fråga nån vettig männska... Men sen hittade jag efter lite om och men...
Fattar inte,, för flygplanet var på varannan skylt till att börja med,, sen bara ett flygplan och Borås,, trodde då att Borås hade en egen jädra flygbana,, inte kunde jag veta bättre som kommer från slätta och inte har en aning om hur de skyltar utanför Lidköpingsskyltarna lixsom. Men nu vet jag bättre,, mot Borås bara.. :)
Fördröja tiden var vad jag ville så nästan två timmar efter att jag först kom till Gbg var jag på Landvetter...  Fyy fan asså,,, tur att jag hade bensin,, svängde in på två ställen,, som Bara tog kort... Fy attan... (igen)

Slänge i mig en macka på Landvetter och sen kom sis & J på rpicken 23,25 så behövde inte vänta inte som jag trott...
Hemma runt två och slocknade på stört...

Skriver alldeles för lånt.. :/ Hmm,, kanske finns nån sida där det står hur man gör en intressant blogg!? Vore nått kanske..

Shit the same... Ska käka en macka nu och sen kanske orka packa upp stuff från Ge-kås om ja orkar...


Annars är livet på topp,, visst är det underbart att bara känna: mitt liv är great,, trivs som fisken i vattnet och njuter av varje sekund livet rullar på..

De lyckligaste männsiskorna är inte de som har det som bäst, utan de som på bästa sätt använder det som de har...

Kommentarer
Postat av: maggis

Hoppas allt är bra med dig!!! Kram

2008-08-24 @ 11:24:40
URL: http://magda8004.blogspot.com
Postat av: Sofia

Ullared... å jag fick inte åka med?! ;P



Syns sen!

Puss på rej.

2008-08-24 @ 14:55:42
URL: http://fiffigafia.blogg.se/
Postat av: Anna´h

Ullared e´alla qvinns Mecka = )) !

Ha en fin fin Söndag !

2008-08-24 @ 15:32:54
URL: http://missmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0