Pics...


Äntligen fick jag taget kort på sötungen själver... Tur att de var här,, annars hade jag glömt bort att ta med mig kameran...

Blev en promenad med sötungen, Sofia, hennes bror F. & sis... Riktigt mysigt och trevligt... Roligt att få skjuva barnvagnen lite med... Inte varje dag... hehe

Annars har dagen bestått av några samtal om jobb & liknanade mer viktiga saker... har väll gått så där... Skicka ett brev på de flesta ställena,, men bara att kolla vidare... Nåt nytt i kommunen med att man bara får jobba 300 dar och sen slut, over, enough...!! Wierd.... Tydligen för att det kostade för mycket för komunnen eller liknanade... Men tänk de som bara jobbar på sommrarna då... Eller var det 300 per år? Nej, det kan väll inte stämma ändå...
De borde uppfina prövo-året... Ett helt år får man testa på massvis med olika jobb,, där man få välja att vara en eller två veckor på varje ställe/arbete.... Skulle vara hur great som helst,,, hur ska man annars kunna veta...

Nu får jag nog knoppa... Och hålla tummarna för vint väder imorn så jag kan tvätta mammas bil,, hon ansåg de då jag lånat den.. Varför inte,, använder den nästan mer än henne så de ska jag nog kunna fixa....


En hel-nöjd Emmie som tyckte det blev lite väl långtråkigt i vagnen ett tag där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0